Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
growseed.pl farmerslabseeds.com
Sign in to follow this  
tripman

led 158w - 5x 60day grapefruit

Recommended Posts

siema,

jestem nowy w uprawie indoor, za sobą mam tylko jeden out. zakładam temat, żeby otrzymywać zjeby i pomocne komentarze. pierwsze fotki dodam jak dziewczyny wyjdą nad ziemię.

obecnie pestki leżą na wacie, wszystkie pękły. wieczorem przesadzenie do doniczek i wielki start - wcześniej testowałem tylko czy growbox działa.

mam od razu pierwsze pytanie - założyłem rurę wentylacyjną, która narazie zwisa sobie swobodnie, ale do której będzie podłączony wentylator, do którego to będzie podłączony filtr węglowy. czy wentylator przyklejać do rury już teraz? (przykleję go szarą taśmą, jak ktoś ma inny pomysł to niech powie - wentlator i rura 125mm). czy od filtra musi odchodzić rura czy mogę tak jak mówiłem - od razu bezpośrednio filtr sklejam z wentylatorem?

Nasiona: 60day grapefruit od HS
Oświetlenie: 400W (158 realny pobor) mars hydro II
Fotoperiod: 18/6
Box: 80x80x180
Podłoże: terra grow mix
Donice:10l
Nawozy: jeszcze nie mam, dokupię
Wentylacja: filtr węglowy + wentylator wyciągający
Dodatkowe info: pojawi się w trakcie

1 minutę temu, tripman napisał:

od razu bezpośrednio filtr sklejam z wentylatorem?

siema, nawet lepiej, ja w namiotach przeważnie daje tak:

Filtr -> wentylator -> przewód wentylacyjny

Przeważnie też wszystko na szarą taśmę :) 

Jakie nawozy chcesz brać ?

nie zastanawialem sie jeszcze, kolega mi polecil atami organics  - chyba  go kupie ale na weg automatom przez pierwsze 2 tyodnie nie ma sensu nic lac to kupie je za tydzien.

na pewno chcialbym smaczne i mocno pachnące palenie - mam dosyc niesmacznego palenia

No i fajnie. LED wydaje się w sam raz na tą powierzchnię, jeżeli chodzi o moc. Ja osobiście mogę polecić biobizza lub advanced nutrients. Innych nie próbowałem. Wstaw kolego fotki jakie$ i powodzenia.