Skocz do zawartości
thc-thc

grower

led 158w - 5x 60day grapefruit


tripman

Recommended Posts

siema,

jestem nowy w uprawie indoor, za sobą mam tylko jeden out. zakładam temat, żeby otrzymywać zjeby i pomocne komentarze. pierwsze fotki dodam jak dziewczyny wyjdą nad ziemię.

obecnie pestki leżą na wacie, wszystkie pękły. wieczorem przesadzenie do doniczek i wielki start - wcześniej testowałem tylko czy growbox działa.

mam od razu pierwsze pytanie - założyłem rurę wentylacyjną, która narazie zwisa sobie swobodnie, ale do której będzie podłączony wentylator, do którego to będzie podłączony filtr węglowy. czy wentylator przyklejać do rury już teraz? (przykleję go szarą taśmą, jak ktoś ma inny pomysł to niech powie - wentlator i rura 125mm). czy od filtra musi odchodzić rura czy mogę tak jak mówiłem - od razu bezpośrednio filtr sklejam z wentylatorem?

 

Nasiona: 60day grapefruit od HS
Oświetlenie: 400W (158 realny pobor) mars hydro II
Fotoperiod: 18/6
Box: 80x80x180
Podłoże: terra grow mix
Donice:10l
Nawozy: jeszcze nie mam, dokupię
Wentylacja: filtr węglowy + wentylator wyciągający
Dodatkowe info: pojawi się w trakcie
 

 
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

nie przeslalem sobie jeszcze fotek namiotu więc zrobie upa ze zdjęciami normalnie.

bede mial problem z temperatura w boxie, dzisiaj w nocy było 19 stopni i wilgotność 83. przy włączonej lampie nie bedzie tego problemu

jakie rozwiązania?

włączona lampa w nocy? a 6h wyłączona w dzień?

 

dodaje zdjecie boxa. wiem, ze malo ziemi dalem ale kupilem jeden worek 50l na 5 doniczek, w sumie one maja 11l a nie 10. jak male podrosna to dokupie 25l i podsypie