Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
medyczna marihuana
hesi.nl grower.com.pl www.growbox.pl

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Dzien 24 / 2 Dzień flo + Auto Purple Femi +-9 Dzien vega Siema siema.. Zaczęło sie .. jak zawsze za wcześnie,zawsze chciało by się jeszcze ten 1 tydzień Vega hehehe...w stawce tak naprawdę licza sie jak na razie tylko Amnesia i Crematic. Wczoraj otworzyłem boxa ,zajeba#o sensi pięknie , patrzę pod liście..flo. Wczoraj dostały rano: 200ml wody z 4ml biobizz bio grow i 4ml Alga A Mic'em (proporcje na 1L H2O) i wieczorem 300ml wody z Canna Terra Flores 5ml + 2ml PK 13/14 + 2ml Mono Track Mix'a ( -//- ). Kupiłem na allegro ...kur#a właśnie hahaha wczoraj zasilacz od HPSa stwierdził : ni chu#a!! nie włączę się.. gon sie leszczu ze swoimi paprotkami hahaha..taka faza.. Ale juz jutro bede miał nowy.. sprzedawca uczciwy i rozumiejący sytuację niemal natychmiast wysłał komplet a stary na jego koszt odeśle. Respect. Sa jeszcze ludzie na tym świecie a nie same kur#y dookoła, gdzie się nie spojrzysz ktoś cię obcina żeby tylko z dups#a strzelić. No zamówiłem leda..nie ukrywam ze to czarna magia w czarnej dup#e dla mnie.. brałem kur#a bo fajnie wygląda buahsgsfs 🤣🤣🤣🤣 bez kitu hahaha. Mocy mam pod dostatkiem wzielem z ciekawości...https://allegro.pl/oferta/zarowka-panel-led-e27-grow-120w-do-uprawy-roslin-8459670338?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Ktos mi powie czy to coś .. wogle 120W to ile to lumnow w tego typu diodach? Foty popołudniu bo kur#a najralem się mam wyjeba#e jsk na razie hahaha
  3. Zasiadam😉 jestem ciekaw jak wyjdzie ta puszcza haha 😂
  4. Hah ta tabelkę to juz chyba na pamięć znam 😂 ale dzięki
  5. Tak planuje właśnie zrobić kolego 😎 Zobaczymy czy się uda automaty do mniejszego włożę a tym drugim dam więcej miejsca i może być owocnie 😋
  6. Ładne laboratorium 😄 Chyba podwędzę Ci pomysł ;D Tak właśnie się domyślałem, że chodziło o odżywianie. Znalazłem gdzieś na forum taką tabelkę. Może Ci się przyda.
  7. Po 5 roslin na namiot? Bedzie moc maja duzo miejsca
  8. Dzień 4 Roślinki zaczęły się pojawiać. Włożyłem je do namioty i odpaliłem lampę CFL. Przez pierwsze 24h będzie pracowała non stop. Po 24h przełączę na 18/6. I tak przez 3 tygodnie później odpalam HPS 600w Dziś dostały Root Juice. Dawkowanie wg tabeli producenta. 4ml/1l wody. Będę je podlewał przez tydzień potem aplikuje kolejne nawozy. ph wody to 6.4
  9. Minimaxi

    MM

  10. Dozownik co2 możesz w całkiem prosty sposób zrobic wystarczy dwie butelki woda cukier i drożdże No u mnie to całkiem kiepsko wyglądało ale to przez to ze lecę na samym kokosie i brakowało jakiś składników ale na szczęście się uspokoiło 😁 A z siatka właśnie nie wiem czy to dobry pomysł bo już jest u mnie pokrepowana dość dużo i czekam aż się ktos wypowie tutaj na ten temat Moja bimbrownia
  11. Nooo. Koledze też pięknie rośnie 😄 Następną hodowlę sadzę 2x auto royal jack i także siateczkę zakładam. Trochę przesadziłem i teraz mam dżungle, widziałeś ;D Ja dozownika CO2 nie mam ale planowałem. Jednak najwyraźniej moja obecność i chomika w zupełności im wystarczy hehe Moja najmłodsza też jest po przejściach bo przesadzana i zahamowała na parę dni. Ale wystrzeliła tak samo jak Twoja ;D Jednak u Ciebie było widzę trochę gorzej. Z fartem
  12. No właśnie wiem. Chyba za niedługo bez fryzjera się nie obejdzie hehe Na razie chcę poodcinać dolne pożółkłe liście. I tak już spełniły swoją rolę ;D Wyciąg mam słaby : Może być problem ze zbiciem wilgotności poniżej 60% bo taka mi się utrzymuje. W razie czego mam znacznie mocniejszy wentylator CAN. Więc jestem przygotowany gdyby były upały lub był problem z dużą wilgotnością ;D + kontroler z czujnikiem temperatury na dwa wentylatory. Także w upalne dni zamknę się chyba z nimi w boxie hehe Jutro wystawię zdjęcia sprzętu dla ciekawych bo narzeczona śpi i nie będę teraz grzebać po szafkach ;D póki co nie używałem ich bo temperatura jest odpowiednia i nie widziałem takiej potrzeby. Edit: Oto sprzęcik
  13. Last week
  14. O to najnowsze zdjęcia 😔 AK 47 i COP 1 tak samo się zaczyna ciemne plamy potem będą wyglądały jak na AK i moje pytanie jak to wyleczyć jaka obrać taktykę 🤷🏼‍♂️😔
  15. Nooo 😎 powiem Ci stary ze ladny masz ten ogródek mam box tych samych wymiarów ale u mnie tylko jedna panna stoi ☘️ z fartem
  16. @zgREDex nie leje bo nie mam 🤷🏼‍♂️ Mangan to jest bardzo prawdopodobne podobny strasznie do potasu. Mam jeszcze bio tabsy na kolejna ale zastanawiałem się nad ziemia biobiz light mix niby pod bio tabsy za mocna tez nie może być 🤷🏼‍♂️ A pk bio tabs zaleca 1-3 ml na litr No trochę za dużo ostatnio podlalem kolejny raz zastanawiam się czy podlać z nawozami (2ml pk i 1.5 orgatrex ) czy sama woda jak radzicie ? Wole teraz zapowiedź niż dopuścić do tego co miałem w poprzednim grow 😔
  17. użyłeś biednej ziemi.. bogata jak np.canna zapewnia 2 tygodnie nawożenia a i tak z początkiem flo.. rekultywuje ja gnojówka i humusem...moze lac i wiadro nawozow . jeżeli ziemia jest biedna..nie mq humusu ktory zatrzymuje wodę oraz sub. odżywcze w glebie. druga sprawa..ten bio dodatek stosuje sie max 2 ml przy każdym laniu... mógł on wytracic inne pierwiastki z podłoża. Bierz następnym razem ziemię bogata. a do PK usywasz Cenna Terra Flores? one się uzupełniają wraz z PK
  18. @zgREDex lalem pk i orgatrex co 2-3 dni z każdym podlaniem jak miały sucho i to po 3ml i teraz AK dostał 5ml orgatrexa 8ml pk i pH wyregulowane na 6 👍😎 a co do nowych lokatorow to ich nie ma i ma tak pozostać 😂 lalem woda myślałem ze trochę za dużo papi dostały a to wręcz odwrotnie 🤷🏼‍♂️ zobacz moja poprzednia uprawę tam to były niedobory 😋 Dostały dzisiaj ponownie oprysk z calmaga i kolejne podlanie jutro taka sama dawka pk i orgatrexa daje 👍
  19. Dzień 34 (10flo) Wilgoć 60% Temp dzień 25/20 noc światło 13/11 Dziś podlane 2mml giogrow +2mml biobloom +1mml topmax na litr wody. No i rosną piękne kwiaty
  20. NOWOŚĆ! Do niedawna mogliście na stronie znaleźć cztery rodzaje naszego suszu konopnego czyli: Black Widow, Growers Berry, Kaya oraz Selecta Haze Do ich grona dołączyła właśnie Keep Karma Sprawdźcie koniecznie i podzielcie się opinią Wbijaj tez na naszego Insta i FB !
  21. Hej, może się komuś przyda https://vapefully.com/pl/product-tag/glassweek-promocja-20-bonga-bubblery-filtracja-wodna-vapefully/ Pozdr
  22. Siema Dzien 22 vega / Auto Purple XXL +- 7 dzień vega Panie znowu wróciły pod HPS'ik Ida bardzo ładnie, zwłaszcza..i to powtórzę n'ty raz pestki od RO ..best in the best. Dzis woda..duzo wody..po 500ml..ziemi przeschla ładnie..w 11L dłużej się trzymała. AK.. widać ze lekko nie miał.. Amnesia Royal Crematic
  23. A ile i jak często te PK lałeś? bo powiem ci ze ładnie panie wyglądają..i pewnie lubią zjeść 😁.. Deficyt Manganu oraz Potasu sie tak objawia o ile nie masz pod liściem małych czarnych skur****n#w.. miałem to samo... lejąc sama wode pogłębiasz deficyt..bedzie więcej suchych plam az liść obumrze..mialem tak gdy trenowałem na no name .. czekaj gdzieś mam coś co pomorze wielu również innym...
  1. Load more activity
grower.com.pl

2fast4buds.com

dutch-passion.com

nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sprawdzony, sklep, thc

bac-online.pl

royalqueenseeds.pl

zamnesia.com

GROWSHOP HEMP.PL

seedstockers.com

growbox.pl

hesi.nl

ganjafarmer.pl


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+