tailor Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Cześć wszystkim! Na wstępie zacznę od tego, że jestem żółtodziobem i samoukiem, i wszystko co na razie wiem o grow'owaniu to właśnie z tego forum. Jest to pierwszy raz kiedy w swoim życiu hoduję jakąkolwiek roślinę Nasiona: Super Lemon HazeOświetlenie: HPS 250w Fotoperiod: 20/4 Box: 80/80/160 Doniczka: 20LPodłoże: Biobizz Light-mixNawozy: Worm Casting + BioBizz trypackWentylacja: Wyciągający 260m3/h (regulowany) + Wentylator do cyrkulacji Na początku nie zakładałem, że będę robił GrowLog, więc nie robiłem zdjęć z kiełkowania ani sadzenia do małej doniczki, dopiero jedno zdjęcie zrobiłem kilka dni po przesadzeniu do docelowej doniczki. # 6 dni po przesadzeniu # # 10 dzień WEG # Temp dzień/noc: 28/18 Wilgotność: 65-80% # 13 dzień WEG # Temp dzień/noc: 29/17.4 Wilgotność: 60-78% W gwoli zakończenia, bardzo cieszyłbym się ze wszelkich rad i sugestii odnośnie opieki nad moją rośliną Mam nadzieje, że GrowLog dotrwa do końca. Planuje co najmniej raz w tygodniu odświeżać temat. Pozdrawiam! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toksyna Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Bardzo ładna i zdrowa roślinka. Możesz zrobić jej LST aby wykorzystać całą powierzchnię boxa i pozostaje życzyć powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harnaś Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Duży box to ja bym na twoim miejscu dorzucił jeszcze z 3 krzaczki chociaż Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kangurek Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Możesz zostać przy jednej roślinie i trzymać na wegetacji z 40 dni ale koniecznie trenować polecam, połączenie LST FIM SCROG (naginanie i wiązanie, przyciecie głownego szczytu oraz siatka ) A jak nie chce Ci się bawić z siatka to LST i FIM koniecznie. Harnaś również dobrze prawi, wtedy napewno krótsza wegetacja więc i plon szybciej. Link to comment Share on other sites More sharing options...