Skocz do zawartości
thc-thc

grower

HPS 250W | Super Lemon Haze


Recommended Posts

Cześć wszystkim!

Na wstępie zacznę od tego, że jestem żółtodziobem i samoukiem, i wszystko co na razie wiem o grow'owaniu to właśnie z tego forum.

Jest to pierwszy raz kiedy w swoim życiu hoduję jakąkolwiek roślinę :)

 

 

Nasiona: Super Lemon Haze
Oświetlenie: HPS 250w 
Fotoperiod: 20/4 
Box: 80/80/160

Doniczka: 20L
Podłoże: Biobizz Light-mix
Nawozy: Worm Casting + BioBizz trypack
Wentylacja: Wyciągający 260m3/h (regulowany) + Wentylator do cyrkulacji

 

Na początku nie zakładałem, że będę robił GrowLog, więc nie robiłem zdjęć z kiełkowania ani sadzenia do małej doniczki,

dopiero jedno zdjęcie zrobiłem kilka dni po przesadzeniu do docelowej doniczki.

 

# 6 dni po przesadzeniu #

gallery_42678_1154_608397.jpg

 

 

# 10 dzień WEG #

Temp dzień/noc: 28/18

Wilgotność: 65-80%

gallery_42678_1154_1872160.jpg

 

 

# 13 dzień WEG #

Temp dzień/noc: 29/17.4

 

Wilgotność: 60-78% 

gallery_42678_1154_1205325.jpg

 

 

W gwoli zakończenia, bardzo cieszyłbym się ze wszelkich rad i sugestii odnośnie opieki nad moją rośliną :)

Mam nadzieje, że GrowLog dotrwa do końca. Planuje co najmniej raz w tygodniu odświeżać temat.

 

Pozdrawiam!

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Możesz zostać przy jednej roślinie i trzymać na wegetacji z 40 dni ale koniecznie trenować polecam, połączenie LST FIM SCROG (naginanie i wiązanie, przyciecie głownego szczytu oraz siatka :) )  A jak nie chce Ci się bawić z siatka to LST i FIM koniecznie. Harnaś również dobrze prawi, wtedy napewno krótsza wegetacja więc i plon szybciej. 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

@Toksyna

Tak jak napisał kangurek, jak większość oczek siatki będzie już zajęta to wtedy zmienię na zakwitanie.

 

@Kangurek

Teraz aktualnie roślina ma noc, mogę naginać ją jak śpi czy poczekać aż będzie "dzień"? 

 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites