Skocz do zawartości
thc-thc

grower

LED 120W MK-ULTRA, OG KUSH


Dzik

Recommended Posts

Po dwóch tygodniach po użyciu można juz sadzić zwyczajne rośliny.

Powiem ci szczerze że w ogóle nie to nie wierzę. Jeśli glifosad się zneutralizował to w żadnym stopniu nie może szkodzić. Nawet gdyby się nie rozkładał to nie ma możliwości żeby się mnożył razem z rośliną. Jest to zupełnie nieracjonalne. 

Nie wykluczam że wyrzucę. Zapraszam do dyskusji jeśli ktoś ma jakieś opinie na ten temat.

"W eksperymentach na zwierzętach również nie wykazano szkodliwego działania glifosatu, nawet przy bardzo dużych dawkach na kilogram masy ciała."

Wg. mnie zagrożenie jest żadne.

Edytowane przez Dzik
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Mnie się wydaje, że teraz eksperymentujesz i trochę za bardzo kombinujesz.

Wiem, że jesteś znacznie bardziej doświadczony ode mnie i szacun Ziom bo zawsze doceniam Twoje porady i sugestie i nie myśl sobie, że po Tobie jadę.

Wiesz nie znam się jak ekspert ale się wypowiem.

Co do glifosatu czytałem, że to temat kontrowersyjny i nawet jeśli jest toksyczny to w kilku przypadkach jest najwyżej na niskim poziomie.

Ale nie zerowym 😜

Sprawdziłem kilka źródeł i wszystkie podają, że produkowała je firma walcząca z GMO.

I dopiero od kilku lat jest to temat kontrowersyjny bo jakaś inna konkurencyjna firma zrobiła badania. Czyli chodzi o Hajsy ;D

To tak jak z antyszczepionkowcami hehe

Bardzo się cieszę, że żyjesz tak btw.

Z fartem przyjacielu

 

Edytowane przez ichikaru
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

18 godzin temu, Goku napisał:

Te po glisofacie lepiej wyrzuć .

Pozdro .