Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
medyczna marihuana
dutch-passion.com GROWSHOP HEMP.PL

MrSmokeWeed

Completed growlog
  • Content Count

    637
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

MrSmokeWeed last won the day on June 18

MrSmokeWeed had the most liked content!

Community Reputation

78

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    muzyka, panie i jaranie.

Recent Profile Visitors

1,600 profile views
  1. Chopie zastanów się bo już nie chce mi się na to odpowiadać lub poczytaj to będziesz wiedział. Widzę brakuje tu wiedzy jaki powinien być filtr i jak do tego dobrać odpowdni wyciąg.
  2. To jeszcze dużo czytania przed Tobą kolego. Pozdro
  3. Zawsze ma a u Ciebie to już mega bo masz duży filtr i słaby wyciąg który ledwo to ciągnie. Sprawdź jak będzie bez filtra. Jak masz możliwość niech Ci wywala powietrze poza pomieszczenie gdzie go masz. Nie wiem jakie masz warunki do manewrów więc kombinuj. Ale najlepsza opcja nowy mocny wyciąg i ew. Cool tube.
  4. W Witam. Jeśli jesteś czysty, nie zamawiasz na swoje nazwisko, swój nr telefonu i adres nikt nic nie wychwyci bo nikt nic nie szuka.... więc po co zostawiać swój telefon w domu i w dodatku koniecznie włączony? A co jak by się akurat rozladowal? Nie ma się co schizowac i popadać w jakieś wixy. Od kilku lat zamawiam w ten sposób sprzęt, pestki i wszystko co popadnie do boxa i jak widać nikt mnie nie złapał bo skoro nic nie zrobiłem i jestem czysty nikt mnie nie szuka a odbiór paczek robię z telefonu prywatnego skanujac kod qr z meila. Samo zamówienie odbywa się w wyżej opisany sposób czyli : zamówienie, podanie jakiś numer kom którego nikt nie sprawdza czy jest włączony czy może nie bo przecież mógł się komuś telefon akurat rozładować i co? Mają nie wysyłać paczki? To tak nie działa i nikt tego nie sprawdza ważne żeby mieć tylko i wyłącznie dostęp do meila który podało się przy zamówieniu na który przyjdzie kod qr lub kod do odbioru paczki. Osobiście polecam ProtonMail. Oczywiście bhp przy tym hobby to podstawa ale ja twierdzę że jeśli nie ma Cię kto sprzedać to nie ma się czym martwić i tak to wygląda. Pozdro dla kumatych.
  5. Witam! Ten wentyl który masz zdecydowanie jest za słaby na taki box i 600W. W dodatku ta upalna pogoda i te 184m3/h to lipa. Mój wentyl kiedy rośliny mają dzień chodzi na drugim biegu tj 450m3/h i elegancko daje rade. Ogólnie dzień mają od 22 i w najcieplejsze noce max który miałem to 31* a przeważnie w granicy 27*/29* to właśnie zależy od temperatury na zewnątrz. Trzeciego biegu nie używam bo za bardzo wciąga boxa i tak na prawdę nie ma sensu. Cool tube i mocniejszy wyciąg da radę więc możesz coś pomyśleć. Filtr tam widziałem masz więc chyba nie ma sensu brać nowego? Byle fi się zgadzało. Pozdro
  6. UP a więc w skrócie bez pierd***nie ; PK 5-8 raz w tygodniu po 10ml/1,5l wody na sztuke generalnie staram się podawać po dwóch podlaniach wodą i dopiero pk kilka dni temu dostały ekstra papu od BT 5 ml orgatrexu i 1g bactrexu na rośline w 1l wody. Niektóre łodygi pod własnym cieżarem zaczęły się glebować więc wspomogłem je sznurkiem. To tyle z nowości. Ogólnie poza tym że ładnie nabierają masy wszystko bez większych zmian. 46 dzień od przełączenia. Temperatura - Dzień 27* ~ 31*C - Noc 22* ~ 24*C Wilgotność - Dzień 30 ~ 40 % - Noc 40 ~ 50 % Tak to wygląda dzięki zapraszam i pozdrawiam MSW
  7. UP Zacząłem podawać BioTabs Bio PK 5-8 dodatkowy nawóz na fazę kwitnienia, pierwszy raz dostały jakieś 5 dni po 10ml/1.5L wody na roślinkę. Planuję tak podwać jescze przez kilka tygodni raz na tydzień czyli będzie wychodzić średnio po dwóch podlaniach wodą i nawóz. Pitku dostają co 3/5 dni po 1,5/2l i od kilku dni lecą na 600W. Robi się coraz bardziej ciekawie wieć daję fotki bo za bardzo nie ma o czym pisać. Wszytsko pod kontrolą. Temperatura - Dzień 26* ~ 29*C - Noc 22* ~ 24*C Wilgotność - Dzień 30 ~ 40 % - Noc 40 ~ 50 % 29 dzień od przelączenia ; Tak to wygląda. Dzięki zapraszam i pozdrawiam MSW
  8. UP Jak widać panny ładnie idą. Lecą na samej wodzie, podlewam po ok 2L na sztukę średnio co 3/5dni. Od przyszłego tygodnia zaczne podawać BioTabs Bio PK 5-8 i odpalam 600W. Temperatura - Dzień 24* ~ 27*C - Noc 19* ~ 22*C Wilgotność - Dzień 30 ~ 40 % - Noc 40 ~ 50 % Foto; Tak to wygląda. Dzięki zapraszam i pozdrawiam MSW
  9. Witam! HPS zamontowany 10.05 i od zmiany słońca liczę flo. Wiadomo,że indukcja ale bardziej mi tak odpowiada. Generalnie na większośći są już włoski więc dziś robię pierwszy oprysk BBS w fazie flo,kolejny za tydzień i póżniej zaczne podawać bio pk ale o tym w kolejnych up. Woda co 3/4 dni po 1,5l "oaza z biedry" jak zawsze u mnie. Moim zdaniem wszystko w porządku ostro się rozkrzaczyły i lecą pięknie do momentu aż nie zaczną formawać topów lecą na 400W pożniej odpalę 600W i pod koniec flo pójdą na SL. foto; Temperatura - Dzień 24* ~ 27*C - Noc 19* ~ 22*C Wilgotność - Dzień 70 ~80 % - Noc 50 ~60 % Tak to wygląda. Dzięki zapraszam i pozdrawiam MSW
  10. Kup zestaw startowy biotabs, trzymaj się instrukcji i nie ma opcji żeby dać czegoś za dużo. Świetna sprawa i będziesz miał świetny organiczny weed. Co do podlewania jak masz hajs kup autopoty i problem z podlewaniem odpada. Tak działa to. Jaki box? Ile w planie roślin? Auto/sezony? Pozdro
  11. Nic nie szkodzi, nie ma to większego znaczenia. Wiadomo że lepiej mieć centralnie bo roślina będzie większa to może wchodzić na ścianki boxa ale nie jest to problem bo możesz obrócić doniczek. Czasami ostatnie są największe ?Generalnie dobrze jest. Przy UP możesz podawać więcej informacji temp, wilg, kiedy i ile podlewane itd.. Podstawowe info żeby w razie czego wszystko było wiadomo a też w przyszłości będziesz mógł zerknąć do loga i będziesz miał więcej info. Pozdro
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+