Rajmondo14 Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Witam wszystkich Growerów i początkujących Pora na kolejne narodziny cytrynek ;P Nasiona: BubbleGummer 10x Green Poison 5x A.M.S. 2x AutoUltimate 1x Easy Plant XXl 3x Fotoperiod: 20/4 Podłoże: Biobizz Light-Mix tego wziąłem 200l słyszałem że dobre Nawóz: Miał być biobizz ale VITO polecił BioTabs wiec zostaje przy tym zależy mi na naturze 0 chemii. Doniczki: Docelowe 9l ale nw czy się zmieszczą ale coś wykombinuje Growbox: Z tego co pamiętam to Dark street chyba 160x80x80 cm Wentylacja: 2 wentylatory Euro 1 kanałowy 100m3/h śr98m i 1 mieszający wentylatorek od komputera Oświetlenie: HPS 250w + odbłyśnik + ''SUPER SPREADER'' + żarówka osram plantastar na wzrost i kwitnienie. Temperatura: Dzień 29-26 stopni noc 19-20 stopni Dziękuje podkreślę że nie jestem profesjonalistą tylko jeszcze Amatorem wiec proszę o wyrozumiałość. Dzień pierwszy: Najpierw 12h w wodzie żeby namokły a teraz na wacikach i w kompie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hi2per Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Z fartem Btw., jak kupujesz już boxa, to największego na jaki cie stać. Później możesz pożałować że masz za mały Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ambasadorka Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Zapraszam do zapoznania się z Regulamin GrowLog oraz poprawienia tytułu growloga. A także nie wrzucania zdjęć jako załącznik a do galerii, jak wrzucić zdjęcia do galerii oraz do tematu znajdziesz klikając w link Jak dodać zdjęcia do galerii trawka. No to nic innego jak życzyć zdrowych i dorodnych roślin Link to comment Share on other sites More sharing options...