Jakatora Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam wszystkich, Poniewaz jestem zielony w growingu a chcialbym zaczerpnac wiedzy otworzylem ten temat, mam nadzieje ze wasze doswiadczenie pomoze mi w tej uprawie. Nasiona: 5x exodus cheese, 4 royal haze automatic, 3 cheese automatic. Lampa: 300w led. Box: 1m / 70 cm. Ziemia: do pomidorów. Temperatura: 23-29 stopni. Tutaj macie pare zdjec uprawy. Rosliny na zdjeciach maja 7 dni Mam tez pare pytan Jakie nawozy stosowac na moja uprawe? Czy ledy według was sa dobre do uprawy? Czy rosliny na zdjeciach dobrze rosna czy wolno jak na 7 dzien?
Gość hi2per Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 1. Nawozy to BioBizz (któryś z growerów co je używają dokładnie ci podpowie jakie) żebyś nie musiał nic przy plantach robić (ja używam mineralne gdzie musisz wszystkiego pomiar robić - nie rekomenduje tego jeżeli jesteś początkującym growerem). 2. Ludzie uprawiają pod LED'ami więc o ile to nie jest jakiś szrot, to spoko. 3. Twoje rośliny właśnie budują masę korzeniową, dlatego są takie małe po 7 dniach, ale za tydzień zobaczysz jak wystrzelą w góre. Pozdro i z fartem btw. temperatura w nocy niech nie spada poniżej 18 stopni, a za dnia trzymaj ją pomiędzy 26-29 stopni, no i wilgotność też jest ważna. Jedziesz na automatach, więc przez pierwsze 4 tygodnie powinna wynosić jakieś 65-70% po czym zmniejsz ją do 50% do końca uprawy.
Jakatora Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 temperature mam dobra w dzien i w nocy tylko mam problem z wilgotnoscia, bo nie mam jeszcze miernika a podejrzewam, ze mam tam za malą, dlatego polozylem na donicach mokre chusteczki mam nadzieje ze to troche pomoze.
Gość hi2per Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 kup sobie stacje pogodowa - koszt 15-20pln w supermarketach (30pln bezprzewodowa w biedrze) i nawilżacz powietrza. taki powinien starczyć ci : Ultradzwiekowy nawilzacz powietrza hum 282