Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

HPS 600W | Noname


Recommended Posts

Jest to mój pierwszy growbox. Miałem zaszczyt zobaczyć wiele pięknych różnych upraw, po czym sam postanowiłem coś zadziałać;-) Obecnie jest to 27 dzień Veg. Klony dostałem od kolegi. Tem. 25.5 - 28.5 problem z wilgotnością nie mogę odskoczyć od 29-34%. Chciałbym uzyskać około 60%. Może ktoś doradzi... Jestem wdzięczny za każdy pomocny wpis:-) filter mały 4" jak i mały trochę wywiew, bo (105m3/hour) Obecnie czekam na delivery, zamówiłem (220m3/hour) dlatego,że wiatrak wtłaczajacy powietrze w namiot ma bardzo dużą moc dzięki czemu namiot wygląda jak balon;) myślę, że jeśli bym go szczelnie zamknął mógłby ododfrunąć heh;) Do tego jeden wiatrak mieszajacy. Donice oddychające 20lit. Oświetlenie 600w hps.Ziemia coco Professional plus. Nawozy to narazie canna a i b do tego root mass. woda z kranu przeważnie odstana 24 godz. Nigdy nie sprawdzałem pH nie znam się na tym... Zaraz dołączę zdjęcia ;-)

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Edytuj posta i jak możesz pozmieniaj tak żeby wszystko było widać co i jak. Ziemia: ....

                                                                                                                     Box: ......

                                                                                                                     itd.

Wtedy każdy czytający będział miał łatwiej przyjżeć się detalom.Zdjęcia tez by się zdały.

 

Pozdrawiam

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Share on other sites