Mr.Szatan Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Na starcie witam wszystkich którym mam nadzieję skradnę trochę czasu i doświadczenia. Jestem zielony w tym temacie i mam nadzieję, że Wy oraz ten grow ten stan wiedzy zmienią. Here we go! seedy: 10xSuperSkunk od holskun światło: 250w hps, z odbłyśnikiem 40x40x17 80% FP: 12/1 lub 18/6 tutaj jeszcze jestem niezdecydowany box: 90x90x170 w środku alu gleba: Plagron Light-mix nawozy: zestaw Biobizz Indoor Try-pack wentylacja: wysysacz fi125 kanałowy (castorama) + filtr węglowy, mieszający 15cm + nawilżacz powietrza +programator cyfrowy dodatkowe info: jak już pisałem 1wszy grow i masa błędów do popełnienia No to start! Seedy poszły "na kielicha" o godzinie 8. Zerkałem w nie i 6 utonęło 4 dalej dryfują. Poczekam do 19-20 obczaję czy doszło topielców. Później mykens z wacikami i czekam na sutki W międzyczasie - poradźcie proszę coś apropo tego FP. Zastanawiam się który zastosować. Problemem przy 12/1 może być to, że podczas prób klimatu w momencie kiedy lampa gaśnie i nie zmienie ustawienia nawilżacza to za kilka chwil będe miał 95% potu w boxie czego zdaje się nie chcemy (gdy lampa chodzi wtedy pot jest na poziomie 65-70%). Więc przy 12/1 będzie trzeba będzie ustawić murzyna który będzie kicał do boxa co zgaśnięcie/zapalenie lampy. Przy 18/6 murzyn będzie kursował 2 razy dziennie aczkolwiek kuszące są oszczędności przy systemie 12/1. Ot taka moja pierwsza rozterka. Dziękuje z góry za porady/krytykę itd. Peace! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzik Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 dlaczego nie podłczysz nawilżacza do timera równolegle z lampą? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hi2per Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 dlaczego nie podłczysz nawilżacza do timera równolegle z lampą? wilgotnosc musisz utrzymywac jak i w dzien jak i w noc... Link to comment Share on other sites More sharing options...