Skocz do zawartości
thc-thc

grower

HPS 250W | Super Skunk


Recommended Posts

Na starcie witam wszystkich którym mam nadzieję skradnę trochę czasu i doświadczenia. Jestem zielony w tym temacie i mam nadzieję, że Wy oraz ten grow ten stan wiedzy zmienią. Here we go!

 

seedy: 10xSuperSkunk od holskun

światło: 250w hps, z odbłyśnikiem 40x40x17 80%

FP: 12/1 lub 18/6 tutaj jeszcze jestem niezdecydowany

box: 90x90x170 w środku alu

gleba: Plagron Light-mix 

nawozy: zestaw Biobizz Indoor Try-pack

wentylacja: wysysacz fi125 kanałowy (castorama) + filtr węglowy, mieszający 15cm

+ nawilżacz powietrza +programator cyfrowy

dodatkowe info: jak już pisałem 1wszy grow i masa błędów do popełnienia ;)

 

No to start! Seedy poszły "na kielicha" o godzinie 8. Zerkałem w nie i 6 utonęło 4 dalej dryfują.

Poczekam do 19-20 obczaję czy doszło topielców. Później mykens z wacikami i czekam na sutki :P

 

W międzyczasie - poradźcie proszę coś apropo tego FP. Zastanawiam się który zastosować. Problemem przy 12/1 może być to, że podczas prób klimatu w momencie kiedy lampa gaśnie i nie zmienie ustawienia nawilżacza to za kilka chwil będe miał 95% potu w boxie czego zdaje się nie chcemy (gdy lampa chodzi wtedy pot jest na poziomie 65-70%). Więc przy 12/1 będzie trzeba będzie ustawić murzyna który będzie kicał do boxa co zgaśnięcie/zapalenie lampy. Przy 18/6 murzyn będzie kursował 2 razy dziennie :P aczkolwiek kuszące są oszczędności przy systemie 12/1. Ot taka moja pierwsza rozterka. Dziękuje z góry za porady/krytykę itd. Peace!

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

tak więc: po około 12h w kieliszku seedy powędrowały na waciki. 2waciki  na dole 1 na gorze. postawione w ciemnym miejscu. z 10 nasion 9 utonęło 1 pływało. Przerzucając je na wacik zauważyłem że jedno już ładnie trzasnęło i widać białe w środku także chyba cacy. Teraz czekamy aż urosną suty :)