Jump to content
thc-thc.com
ganjafarmer.com.pl
sklep z nasionami marihuany
grower.com.pl www.growbox.pl seedstockers.com

Zestaw nawozów do ziemi HESI


DisQ

Recommended Posts

Cześć. Jako, że zaoszczędziłem masę kasy mam zamiar kupić sobie porządne nawozy. Natrafiłem na zestaw nawozów do ziemi HESI.

Zestaw zawiera:

Hesi TNT-Complex 1L - Nawóz do gleby, faza wzrostu.
Hesi BLOOM-Complex 1L –nawóz do gleby, kwitnienie.
Hesi Fosfor-Plus 1L -wzmacniacz kwitnienia.
Hesi Power Zyme 1L –regulator parametrów podłoża.
Hesi Root-Complex 0,5L- stymulator wzrostu korzeni.
Hesi Super Vit 10ml -stymulator wzrostu i kwitnienia.

Pytanie brzmi czy dla początkowej osoby taki zestaw będzie dobry. Czy można łatwo przedawkować itd.

I na ile mi taki kompletny zestaw starczy ?

Link to comment
Share on other sites

bedzie idealny. Hesi ciężko przedawkować. Ale poco takie pytanie. W zestawie dostaniesz tabelke, wystarczy dokupić strzykawke i nie ma możlwiości przedawkowania.

A na ile starczy? policz sobie chłopie, napewno kilka upraw, pod warunkiem, że nie robisz przemysłowo.

Link to comment
Share on other sites

nie zapominaj o dobrej ziemi. a nawozy jak masz 500pln to wybieraj jakiekolwiek. czy to będzie canna, hesi, atami czy advanced nutriens, nie ma większego znaczenia.

Chociaż nie miałem pojęcia o tej formule ph perfect. Musze nadrobić zaległosci i poczytać. ciekawe jak to działa. zawsze sprowadza ph do właściwych wartości? tak piękne, że wydaje się być aż nierealne... tak na chłopski rozum to jest niemożliwe, ale cholera wie. Jaqbek testowałeś jak to działa? znaczy sie czy próbowałes specjalnie specjalnie mocno zakwasić/lub zzasadowić wodę i po dodaniu odzywek mierzyłeś ph?

Link to comment
Share on other sites

az tak mocno nie zmienialem parametrow ale... z pH 8,2 idealnie w granicy 6,3-6,5 natomiast z pH 5,2 idzie ja nakies max 6,2... tak ja to zaobserwowalem...
 

a nawozy jak masz 500pln to wybieraj jakiekolwiek. czy to będzie canna, hesi, atami czy advanced nutriens, nie ma większego znaczenia.


z tym absolutnie sie nie zgadzam!!! sory nie mam materialow zeby Wam to udowodnic wiec zostaje tylko sprobowac cos niesamowitego!!!
pozdro

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+