Jump to content
Konkurs Seedstockers.com - Wygraj nasiona ! Read more... ×
nasiona marihuany, nasiona konopi
vaporizer premium
bac-online.pl ganjafarmer.com.pl
Nowy84

[LED 100W, FullSpectrum] AutoMazar - Pierwszy GL Nowego

Recommended Posts

Witam serdecznie.

Jest to mój pierwszy GL jak i pierwsza uprawa. Większość z rzeczy potrzebnych do uprawy roślin została skonstruowana samodzielnie.

Jako, że nie mam doświadczenia, będę się starał prowadzić GL systematycznie licząc na pomoc bardziej doświadczonych growerów (czyt. Waszą)

BOX: Wymiary zewnętrzne to 70x68x66h, Wewnątrz jest mniej więcej 62x63x62h - 0,39m2

b1.JPG.bc517233af9edbe816b2a245b6cedbda.JPGb2.JPG.87df2679875396f5390018894b713313.JPGb3.JPG.d72bd4debd00035b247932bbb8130506.JPGb4.JPG.ca353d981a1526daf74ddd87c94d4b29.JPG

Oświetlenie2 Panele LED DIY 50Watt FullSpectrum

l1.jpg.d84a34e92d6b53348de1eb35c6965dae.jpgl2.jpg.22e94a69108c98616ccd232e349fd78f.jpg

Fotoperiod: Aktualnie brak ;)
Podłoże: BioBizz LightMix

Donice: 3l (DIY)

D1.JPG.77fb6c623cb805bb372e00c7f7c46538.JPG

Nawozy: HESI

hesi.jpg.77f25a0b1625fdceaf60f76c35e0af38.jpg

Wentylacja:Airontek Aktivkohlefilter - 163m³/h - 25cm, Black Orchid Axial Flo Turbo - 153m³/h

Więcej na temat przygód z konstrukcja Boxa :

Wczoraj, tj. 26.07, wrzuciłem pestkę do wody. Dziś, po lekkim puknięciu jej palcem zatonęła.

Umieściłem ja we wcześniej przygotowanym krążku torfowym.

Wyciągając ja z wody (super ostrożnie), zauważyłem, że tak jakby się lekko otworzyła. Mam nadzieję, że to nic złego.

W razie nie wypali, mam jeszcze jedna pestkę w zapasie. :)

Teraz czekam cierpliwie na kiełka.

Światełko będzie 18/6

PS. Tak, kable w Boxie zostały uporządkowane

Edited by Nowy84

Super, przygotowanie . Małe poprawki. Kiełkuj wszystkie pestki , tam zmieścisz 4 panny , doniczki minimum 5 litrow. Z tej jednej w trzy litrówce to góra 15 gram będzie, chyba tyle za trzy miesiace nie oczekujesz ??