Skocz do zawartości
thc-thc

grower

Kiełki oraz ich porost


minemarek

Recommended Posts

Dzień dobry

Nie jestem początkującym, mam za sobą 7 sezonów z dość dobrymi wynikami.

Do rzeczy  zakupiłem nasiona od lepszych producentów (czyt.  RQS, DINAFEM)

wrzuciłem ( w srodę)  wszystko na watę, idealna wilgotność temperatura spoko.  7 warstw dolnych 1 wierzchnia + dostęp do powietrza wszystko przykryte by nie parowało zbytnio.  Wiadoma wam metoda.

Jednak co jest dziwne, wszystkie na 17 nasion przebiły pestkę i wyszedł kiełek, kilka mm i od środy na tym koniec, nie zgniły, nie urosły, nie przeschły po prostu stoją i nic tyle dni.  Jedynie 2 z 17 wyszły normalnie i są juz ponad glebą reszta to dalej kiełki dosłownie pare mm, a nasiona jak wiadomo nie byle jakie.  Przesyłka byla solidnie zapakowana nie ma mowy o uszkodzeniu.

po tylu dniach mimo że nie urosło ani odrobinę dałem do gleby.

 

Ktoś się spotkał z tak powolnym kiełkowaniem?  od środy nic się nie zmieniło nawet mm, jak było od pęknięcia pestki tak jest. Bo ja ile juz kiełkowałem tak długo kiełkujących i tak małych nigdy nie widziałem

żal mi bo jest już 6 maja a za nasiona od rqs oraz dinafem troche zapłaciłem

 

DODAŁEM FOTO ( NIE MOJĄ FOTOGRAFIA, Z INTERNETU) OBRAZUJĄCA MNIEJ WIECEJ STAN KIEŁKÓW  Marijuana-seed-germination.jpg.b76691f06a0fda4d7ef65fd3c746f392.jpg

 

Edytowane przez minemarek
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

j.w :) , tylko wsadziłbym na ok 0,5cm. i nie przykrywał :). Ziemia wilgotna, nie błoto. Mam nadzieję że nie zgniły bo jak leżą takie otworzone od środy to dość długo, ale na straty bym ich nie spisywał to pewnie wyjdą, tylko daj im kilka dni, bo do jutra pewnie nie zdążą ;) 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

10 na 17 wyszło, 7 dalej sie nie rusza moim zdaniem to są zgony już. 

nie polecam tego Shopu.