Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
medyczna marihuana
hesi.nl grower.com.pl www.growbox.pl

zgREDex

User
  • Content Count

    307
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

zgREDex last won the day on December 25 2019

zgREDex had the most liked content!

Community Reputation

101

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    SEX
    DRUGS
    AND
    ROCK
    N '
    ROLL

Recent Profile Visitors

513 profile views
  1. No ziom to moze byc te wapno..daje takie same plamy co znaczny deficyt potasu. Wapno nie może byc wchłonięte przez roślinę gdy jest za dużo jonów amonowych potasu,magnezu lub sodu oraz co ciekawe za niska lub wysoka wartość wzgledna wilgotności. Na przyszłość odpuść sobie lightmixy bo to shit jest. Bogata ziemie to nie ma deficytów pierwiastków, zwłaszcza tych śladowych. Gdy malolaty zaczynaja kwitnąc...jakis tydzien..poltora po tym jak konczy sie papu zawarte w glebie( Canna- 2 tygodnie) posypuję wierzchnia warstwe gleby dolomitem 50 i dodaje z 1-2kg humusu zeby zrewitalizowac podłoże pod faze kwitnienia.
  2. Siema.. płukanie rób jak najbardziej! sprawdziłem u siebie notatki..i na dwoje babka wróżyła: deficyt potasu mi wychodzi ,ew.mangan. Cokolwiek by to nie bylo.. działaj metodycznie: * wyplucz glebę (najpierw trzeba pozbyc sie soli które mogą blokować wchłanianie poszczególnych pierwiastków) * kompleksowe uzupełnianie -Humus na poprawe flory bakteryjnej. - Azot/nawoz na vega - Potas,Fosfor/nawoz na flo - Magnez - Aminkowasy - Mikroelemnty kazda firma ma cos na mikro. Polecam Track Mixa od Canna. Jak dobrze popatrzysz to wszystko to w 3-4 produktach dostanidostaniesz. Na czas "uzupełnień" a czas goni lej 2 razy na dobe. Rano polowe dawki wody i nawozow .. wieczorem woda i reszte nawozow. Roślina lepiej przyswoi poszczególne substancję kiedy będzie ich mniej.
  3. @ichikaru no żeś sie wpasowal idealnie ziom. Dzis z ciekawości skręciłem blanta z RC i szok..calkowicie inne palenie. Przypuszczałem ze moze więcej czasu potr$bowac ale asekuracyjnie nasaczylem wacik aromatem do ciast: migdałowym i podwiesilem go pod pokrywką na 24h.. wilgotność z 41% podskoczyła do 53% lekko nawilżając topy. Ale panowie co my tu teraz mamy😁..palonko slodziutkie w smaku..z aromatem migdałów.
  4. Siema Purple jutro do kasacji. Nic go nie rusza. Po ok.2 tygodniach curingu: temp.20°C/ 50% wilgotności sytuacja jest taka.. Amnesia XXL 10/10 ...no kozaka besztanko...jasna zieleń pokryta białym meszkiem,zapach starego dobrego squna,smak cytryna z sosna,moc- kilku odpadło przy pierwszym lolku..kazdy wychwala walory.. mistrzostwo. Topy po ściśnięciu kruszą sie pieknie. Z małego topa wychodzi x2..x3 staffu po zmieleniu.. pelny mlynek u kiffu dużo się obsypuje do komory. Royal Creamatic..4/10.Mega zawód.. topy ladne pulchne z tysiącami rudych wloskow ale po zmieleniu szalu nie ma delikatnie mówiąc. Aromat i smak: tragedia.. no kur#a wolałbym z żulem popki bez filtra jarac w deszczowy dzień. Karmel? zapomnijcie. AK47 XXL...w piątek będę dopiero próbował. Można zamknąć w pizdziec temat. Amen
  5. Pomysl w teorii kozak... ale w tym momencie skrapla ci się para w tej pięknej karbowanej rurze... niedługo bedziesz miał rozpylacz pleśni. Nawet jeśli zamontowałem wiatrak 12V z kompa wraz z redukcją by nie mieć strat cugu to efekt będzie nieznaczny. Za 50pln najchujow#y nawilżacz da radę, wygodniej, estetycznej,w działaniu szybszy.
  6. Dzien 80/60 "flo". Z tego Purpla nic nie bedzie...jedynie na maslo mozna go dodać. Dzis zacząłem rozbierać boxa.. gruntowne czyszczenie, przegląd stanu sprzętu.. powoli powstaje lista rzeczy potrzebnych do następnego growa. W niedzielę jak sie nic nie zmieni..to game over.
  7. normalnie ziomus. nic strasznego sie nie dzieje. Zobaczysz bedzie rosla pięknie. Daj jej kilka dni sam zobaczysz..trzymaj sie planu i nie reaguj na wszelkie zmiany zbyt gwałtownie.. czasem lepiej przyglądać sie rozwojowi sytuacji a w miedzy czasie wymyśleć kilka wersji rozwiązań.
  8. Tez nie wiem o co come on choc miałem tak pare razy. Tak jak mowi @Minimaxi kolejne beda rosly normalnie lub co kilka pięter sie powtórzy taka seria...ja na to salata mówię heheh. Nie ma to wplywu na szybkość wzrostu itp. Moim zdaniem nawet nieco większe wychodzą,bardziej krzaczaste.
  9. dobra skminilem o co come on. Złamać ale nie przerwać łodygi... myślę ze zgniote w kilku miejscach poczym wygne ja w kilku miejscach pod kątem 90°..powinno pomóc nieco w szybszej rekonwalescencji. Dzieki @Goku
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+