cichociemny1 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Witajcie,podlewam swoje roslinki woda +tera grow, nie wiem czy raz mi sie wlalo troszke za duzo i mi przypalilo krzaczka czy kwestia jakichs niedoborów, podlewam od kilku dni sama woda i niestety jest co raz gorzej, co moze byc przyczyna ? Jestem totalnym laikiem, robie to pierwszy raz i sie zalozylem, ze wszystkie przezyja, a na to sie nie zapowiada bo glownie 1 z 4 jest jakas felerna .. Jakies pomysly, raddy? Cytuj
cichociemny1 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2020 @Mus znalazlem u siebie paski do sprawdzania ph wody i naszla mnie mysl czy moze paradoskalnie one sie nadaja tez do gleby ? mieszkam za granicami i nie potrafilem znalezc nic u siebie w miescie do skontrolowania ph ..... natomiast slyszalem, ze te elektryczne ( taki zolty popularny z tego co widze, wszedzie sprzedawany na internecie ) jest nie miarodajny i nie warto nawet go zamawiac. Cytuj
Gość Opublikowano 2 Czerwca 2020 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Porządny elektryczny miernik dużo kosztuje, trzeba go regularnie kalibrować, paski sobie odpuść. Tester kropelkowy do wody można kupić w sklepie zoologicznym. Sprawdź jakie ph ma woda którą podlewasz oraz jakie jest ph z odżywką najlepiej trzymać się między 6-6,5. Cytuj
cichociemny1 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2020 @Mus niestety, ale nie umialem znalezc dzisiaj nic innego i kupilem taki, zamowilem. dzisiaj rano podlalem woda z dodatkiem terra grow i minelo 5 godzin, a tu taka przykra niespodzianka, udalo sie komus uratowac taka roslinke ? co moze jej dolegac ? Cytuj
Gość Opublikowano 2 Czerwca 2020 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Czego lejesz nawóz tak małej roślinie, jakiej ziemi używasz ? Nie wiem czy można wierzyć temu miernikowi. Ziemia na start powinna mieć zasolenie poniżej 2g/l. Cytuj