Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
growbox.pl ganjafarmer.com.pl

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

swiatłomierz

CFL 250W | Shot Adrenaline, AK47

Recommended Posts

 

asiona:               nie wiadomego pochodzenia/shot adrenaline/AK47
Oświetlenie:        clf 250 wzrost kwitnienie/
Fotoperiod:        12/12
Box:                      50/50/120
Podłoże:              STERLUX
Donice:               15/15/15
Nawozy:              witaminy i aminokwasy SUPERVIT/
Wentylacja:         wiatrak mieszajacy załaczany kilka razy w ciagu dnia/filtr i wiatrak wyciagajacy zakupiny w sklepie....
Dodatkowe info:    uprawa spontaniczna z niewiadomo jakiej odmiany...posadzone na parapecie bez konkretnej wiedzy ....oprócz takiej ze na logike ...powinno to wyrosnac  bez wiekszych staran...(((hihi tak zawsze rosły kwiatki u mamy hehe) .... 
A tu prosze im wiecej wiem tym jestem głupszy......wiec prosze o pilotowanie .....by cos z tego bylo..
tak to wyglada na dzien dzisiejszy......
czy powinienem je sciac ....???okolo 4 sierpnia posadzone

 

Witam...prosze o pomoc ...bom nie wiem co czynie :):)

cos dostałem cos posadziłem ....iiii  na parapecie sobie rosło.....z dnia na dzień pokazywało z ziemi piekne listki ...

Ciekawosc mojej osobowosci .....nakazała cierpiliwie sie przygladac ....i zobaczyc co z tego wyrosnie.

Opiekowałem sie slicznotkami trzema .....zobaczcie sami....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ją tam dalej będziesz trzymał to może na lolka z tego będzie :big-joint::D Pierwsze wiedza,pozniej sprzet a na końcu ziarenko. btw. który dzień ? masz w planach box ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

nastepnie....podzwonilem ...poczytałem ....i im kawalerke  zbudowałem...

jakies lampy jakis  wiatrak z przerwanym ...obwodem ....i(włacznikiem oswietleniowym potenciomwtrycznym..)by

ksiezniczki cieplo mialy i czasem wiatrem sie spryskały ....i tak sobie dorastały

 

 

20171104_114719.jpg

 

momecik kolego zaraz przyda sie kazda podpowiedz .....daj mi szanse :):) bo jestem tu nowy i jeszcze sie gubie ....zaraz zobaczymy co z tego wyjdzie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

faktycznie przeciez zyjemy w kraju ....absurdów...wiec posłucham cie kolego bo jeszcze na mój stan zdrowia wizyta kominiarzy mi nie jest potrzebna ....choc przyznam mam chec .....odwalic jakis nr ...bo czuje bezsilnosc wobec opieki służby zdrowia...

ale zobaczmy co nam wyjdzie :):)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to za światło? Czarna folia? nie wiem czy może być coś gorszego do odbijania światła ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy raz cos takiego widze. Mimo to fajnie zobaczyc cos innego :D !

 

W regulaminie masz taki wzorzez, ktory pomoze wszystkim w rozpoznaniu ewentualnych problemomw u Ciebie

Nasiona: 
Oświetlenie: 
Fotoperiod:
Box: 
Podłoże: 
Donice:
Nawozy: 
Wentylacja: 
Dodatkowe info: 
2 zdj od dolu, czym spryskales rosline?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tak Panny w kwiecie wieku .....kiedy nowy domek dostały od razu w góre piac sie chcialy.

a wlasciciel nadgorliwy .....zeby panny blaskiem bily ...nozyczkami brzydkie liscie poobcinal .....potem modlił sie.... ze trzy dni .....by roslinkom krzywda sie nie stala i serduszko dalej radowała....

do towazystwa dokupiłem ...5 ziarenek i uzupelnilem wolne miejsce

20171108_143321.jpg

20171112_142241.jpg

20171113_140944.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta maluchy trzeba bliżej swiatla dawac. Ladne lance powychodzily :)  Stacji pogody nie dawaj na medium (ziemi) tylko na wysokosci topow. Stawiajac na ziemi podnosisz sztucznie odczyt wilgotnosci a temp maleje

Share this post


Link to post
Share on other sites

prosze wybaczyc pospiech....i na pewno nie jednego zdziwi ....jak i mnie dziwi ze sobie swietnie radzi mimo iz caly projekt z gory  był fiaskiem przewidziany....

NIE MAM POJECIA O UPRAWIE ALE OD CZEGOS TRZEBA ZACZAC..

tym bardziej ze sytuacja zmusza a czas goni ....wiec prosze o wyrozumiałosc ....i chwile cierpliwosci .....zanim opisze jaki sprzet u mnie zawitał ...

Aby nie tracic cennego czasu waszego przedstawiam stan dzisiejszy....z kilku fotek ...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

oto sciezka odmiany....i tu prosze o pomoce jak to moze byc i jak z nia postepowac ...

Uważam Ze na to.....jak bardzo one sie starały przezyc ....nalezy im sie trosze waszej wiedzy by koncówke zycia miały jak w raju ....a ja obiecuje poprawe w uprawach ...i chcialbym mocno delektowac sie swoimi produktami ....które lecza a nie szkadza...

20171108_143321.jpg

20171112_142241.jpg

 

 

 

O 21.11.2017 o 20:17, MrSmokeWeed napisał:

Jak ją tam dalej będziesz trzymał to może na lolka z tego będzie :big-joint::D Pierwsze wiedza,pozniej sprzet a na końcu ziarenko. btw. który dzień ? masz w planach box ?

:):)sppokojnie ...damy rade ...no własnie jak zauwazyłes u minie jest troche odwrotnie ....ale cala w tym frajda ...a zdobywanie wiedzy w trakcie jest najciekawsze...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj

hehe fajnie, z ziarenka powstaje pasja :) 

Teraz kilka rad:

- nigdy nie obcinaj liści, źle zrobiłeś że je poobcinałeś

- uzupełnij dane które podał Ci @joka.menas parę postów wyżej, najlepiej edytuj w pierwszym poście, lub po prostu napisz a ja później poprawię.

- ta lampa co masz świeci strasznie na biało, wygląda że jest na fazę wegetacji a nie kwitnienia, na kwitnienie potrzebujesz lampy o ciepłej barwie.

- mieszający da po środku namiotu

- widzę że masz sadzonki, pamiętaj że gleba to podstawa, jest najważniejsza więc nie kupuj jej z supermarketu tylko z growshopu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Vito napisał:

- nigdy nie obcinaj liści

To akurat sporna kwestia, ale tutaj rzeczywiście nie ma czego obcinać :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam....hmmmm....spróbuję te dane skompletowac,,,, i podac....choc bardzo ciężko tu sie poruszac  ....rozumiem ze tak sie z roslinami nie obchodzi....to chyba moja niecierpliwosc...uuuuuu  ..to bedzie dokładny trener :):)

dane

  •  

Pierwszy raz cos takiego widze. Mimo to fajnie zobaczyc cos innego :D !

 

 

Nasiona:               nie wiadomego pochodzenia
Oświetlenie:        clh 250 wzrost kwitnienie
Fotoperiod:        12/12
Box:                      50/50/140
Podłoże:              sprawdze
Donice:                sprawdze
Nawozy:               boost próbki /sprawdze
Wentylacja:         wiatrak mieszajacy załaczany kilka razy w ciagu dnia/filtr i wiatrak wyciagajacy zakupiny w sklepie....
Dodatkowe info:    uprawa spontaniczna z niewiadomo jakiej odmiany...posadzone na parapecie bez konkretnej wiedzy ....oprócz takiej ze na logike ...powinno to wyrosnac  bez wiekszych staran...(((hihi tak zawsze rosły kwiatki u mamy hehe) .... 
A tu prosze im wiecej wiem tym jestem głupszy......wiec prosze o pilotowanie .....by cos z tego bylo..
tak to wyglada na dzien dzisiejszy......
czy powinienem je sciac ....???okolo 4 sierpnia posadzone
 

 

 

20171122_125342.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mimo ze topy nie sa duze to i tak lepiej mieszajacy niech dziala 24h, zmniejszy to szanse na wystapienie plesni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nabralem wiary w te rosliny z dnia na dzien coraz piekniejsze....co do lisci ....jestem zmuszony ..redukowac odrosy by swiatlo wszedzie dochodziło....wiem ze to tez wydluzea wszystkie procesy ....

nie licze na to ze zakwitnie to pieknie ,,,,ale teraz troszke zmieniam zdanie iiiii tylko pod waszym okiem .....bo ja to zaraz ...narozrabiam ....jak na swój twórczy umysł hehe...i przedobrze z cz jakas odrzywka...i padną ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, swiatłomierz napisał:

:):) staram sie poczuc jak roslina i raz bym chciał ....sloneczko bez wiatru ....raz z wiatrem ....deszczyk z czystej wody ....i raz dziennie na noc jakas odrzywke ....na liscie ...i tym tokiem myslenia wyrosło cos takiego ....jesli miałbym calodobowo zastosotac wiatrak to wydaje mi sie ze powinien miec mniejsze obroty ....i chyba bede musiał zakupic jakis regulator...albo moze w któryś otwór w growboksie wstawic zasysajacy swieze powietrze....

???

Rzuć okiem jak to u mnie wygląda. Całkiem nieschludnie ale cyrkulacja jest dobra. Ten biały wiatrak na dole wraz z tym małym w środku chodzą przez 24h na dobę.

large.IMG_0496_-_Copy.JPG.2c179d38493ec82c0e41c79a43ef890c.JPGlarge.59e253c05e9a6_IMG_0416-Copy.JPG.38d9ab7777fe4836db605c144e76d130.JPG

 

PS. Swoją drogą.. próbuje nadgonić Twój tok myślenia. Nie objadasz się grzybkami lub papierkami za często ? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ponoc umysł nie do ogarniecia ...:Darth_Vader:........ostatnie pół roku studiowałem predkosc swiatła ....i wielkosci we wszechswiecie i zgadzam sie z pewnymi kwestiami hahaha...

a tutaj z madziągą ...to historyyyyjjja dluga .....11 lat trzezwosci i choroba zmusila mnie do podejmowania decyzji ....których nigdy bym sie nie podjął ...

zmienia tok myslenia ....tak ze sam nie wiem jak sie nazywam czasami....

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, swiatłomierz napisał:

redukowac odrosy by swiatlo wszedzie dochodziło

NIE nie musisz, nie obcinaj!!!!

 

46 minut temu, swiatłomierz napisał:

....deszczyk z czystej wody ....i raz dziennie na noc jakas odrzywke ....na liscie ...

Prosze tylko nie mow ze spryskujesz rosliny woda! Prosisz sie o plesn!!! I odrzywka na liscie!? bedziesz mial pelen worek smieci a nie plony. PLESN, PLESN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×