Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Pierwszy raz z indoor, pomoc z wszystkim.


Dang3rouS

Recommended Posts

Witam jestem nowy i zielony :)

Mam zamiar zrobic pierwszego indoor'a w swoim zyciu i potrzebuje pomocy, porad oraz opierdolu gdy bede zle kombinowal :P. Budzet jaki chce przeznaczyc to 600 zl (wliczajac w budzet cene pradu)

Box wykonam sam z plyty wiorowej o wymiarach 60x60x120.

Wnetrze mam zamiar pomalowac biala farba choc licze na inne propozycje.

Za oswietlenie posluzy mi HPS 150w albo 250w ( ktory bedzie odpowiedni? ) HPS'a

kupie w zestawie z zasilaczem z allegro.

Za wentylacja mam zamiar uzyc najzwyklejszych wiatraczkow komputerowych ( 1-wlot 1-wylot 1-mieszajacy ) filtra nie mam zamiaru montowac gdyz mam pomysl zeby pociagnac od wylotu rure do komina raczej wyeliminuje zapach.

Ziemie jaka chce uzyc to zwykla uniwersalna z ogrodniczego.

Doniczki 7l badz 11l.

Nawoz jaki chce uzyc to tylko biotabsy (licze na propozycje).

Roslinki jakie chce posadzic to auto ak47.

Oczekuje na odpowiedz, wszystko bede bral pod uwage :)

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Siema!
Biała farba będzie najlepsza bo najlepiej odbija światło ze wszystkich materiałów dostępnych na rynku. Nie wiem czemu liczysz na inne propozycje? 

Co do lampy, musisz pamiętać, że mamy lato (tzn. nie wiem gdzie mieszkasz, ale tak zakładam) a HPS'y dają sporo ciepła. Im więcej watów tym lepiej dlatego proponuje 250w, jednak będziesz potrzebował lepszej wentylacji. 

Po pierwsze Wlot zostaw pasywny, a na wylot jakiś lepszy wentylator. Wiatrak komputerowy nie wiem jak się sprawdzi w roli mieszającego, więc się nie wypowiem. Ja używam Biurkowego 3 biegowego i sprawdza się świetnie. Co do połączenia wylotu do komina to też się nie wypowiem, ale nie widzi mi się ten pomysł.. Pamiętaj że box musi być szczelny, żeby zapach nie wydostał się na zewnątrz..