Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

2x Auto ak 47


Recommended Posts

Witajcie! ? jestem tutaj nowy i chciałbym zaczerpnąć pare rad od doswiadczonych growerow.To moja pierwsza uprawa? i nie wiem co z czym sie je i wgle jestem zielony w tych sprawach:lisc:

Zaczne od tego, ze w boxie o wymiarach 55x55x80 sa dwie roslinki 2x auto Ak 47.Pestki zakupione przez internet w Nas....Ban...pl.Box zrobiony z tego co bylo pod reka? plyta osb. o grubosci 15mm na stelazu z latek.Srodek wyklejony jest specjalna tasma aluminiowa do izolowania wentylacji.W srodku sa 3x zarowki led firmy Osram po 1800lm kazda i Panel led z bialymi ledami (3 ledy o srednicy okolo 5mm) dodatkowo na dolnej czesci dzwiczek wyciety jest wlot powietrza, a w suficie zamontowany wentylatorek z kompa, ktory wyciaga powietrze.Roslinki posadzilem w donicach okolo 7-8l na zwyklej ogrodniczej ziemi uniwersalnej.Nasionka wyszły z ziemi jednoczesnie 18 kwietnia, ale dopiero teraz wrzucam pare fotek i prosil bym o rady i opinie

 

kilka pytan z moejj storny?

1. Przeczytalem "gdzies" ze po pojawieniu sie 3-4 pietra lisci zaleca sie zrobienie treningu LST, czy prawidlowo go robie?

2. Czy na 20 dzien po wykluciu, roslinki nie wydaja sie zbyt male i slabe? za malo swiatla lub dziadowska ziemia?

3. W donicach jest ziemia uniwersalna, na worku bylo napisane od 5% do 6-5%pH czy dobrym wyborem na wzbogacenie tego co jest w donicach beda odrzywki od Canna? (zamowilem pakiet Terra Vega,Terra Flowers i PK 13/14)

4. Jaki czas oswietlenia w tej fazie zapodac? jak narazie jest 16/8

W miare mozliwosci bede wrzucal zdjecia na biezaco ?:lisc:

 

Edit: ziemia jakiej uzylem to Vitahum ph 5,5-6,5%

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Powitać panie @Bmkac!

Roślina zdrowa. Nie jest źle.

Nawozy ok. Myślę że się sprawdzą. Będziemy monitować czy dobrze idzie :-)

Mała trochę. W kokosie albo z jego dodatkiem rosną szybciej/lepiej niż w takiej ziemi. Jak wysoko masz światło od roślin?