Jump to content
thc-thc.com
ganjafarmer.com.pl
grower.com.pl www.growbox.pl seedstockers.com

Growbox do oceny gotowy


Napalm

Recommended Posts

Witam czy moglibyście ocenić moje dzieło?

Growbox o wymiarach 50x90x160 cm

Calosc jest zrobiona z materialowej szafy w srodku wsadzone plyty drewniane tzw playwood, na kazdej z scian lacznie z sufitem i podloga.

Calosc jest wylozona srebrna folia termoizolacyjna ktora dobrze odbija swiatlo, wszystko uszczelnione srebrna tasma odbijajaca swiatlo.

Box posiada 2 wentylatory jeden zasysajacy znajdujacy sie w lewy gornym rogu o mocy 20w 86m3/h i drugi wtlaczajacy powietrze w prawym dolnym rogu o tej samej mocy co zasysajacy, wszystko jest szczelne wiec powietrze odchodzi tylko przez gorny otwor wentylacyjny w ktorym zamontowany jest wentylator i rura wentylacyjna.

Do tego 2 Panele led o lacznej mocy 90w w barwach 80% czerwonej i 20% niebieskiej 

 

Co myslicie o moim boxie zda egzamin czy wymaga poprawek?

 

17321336_1436455119739139_1141697823_n.jpg

17321302_1436455216405796_300638043_n.jpg

17274627_1436455203072464_466626697_n.jpg

17321416_1436455279739123_1625170281_n.jpg

17321684_1436455089739142_336073756_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

wiec tak:

 

- slabiutki wentylator, na taki box powinienes miec ok 200m3/h

- po drugie wtlaczajacy jest Ci kompletnie nie potrzebny, zdemontuj go calkowicie albo zrob z niego drugi zasysajacy co da Ci 172m3/h, wloz tam tylko przewod wentylacyjny i powietrze samo sobie wleci, a jako, ze masz go w garazu to zaloz jakas siatke na wlot (ja uzywam siatek na glowe takich jak kiedys kucharki w barach mlecznych nosily, 100 na ebayu kosztuje 3 funy) zeby Ci syf i robale do srodka nie wbijaly (a jesli nie masz jak zrobic drugiego zasysajacego to i tak zaoszczedzisz 500 watow na dobe)

- reszta ok :)

Link to comment
Share on other sites

zastanawia mnie jeszcze kwestia temperatury poniewaz panele led nie daja ciepla i w boksie moze byc zimno czy wrzucic do srodka zwykla zarowke ktora bedzie grzac czy poprostu kupic nasiona ktore mozna hodowac w niskiej temperaturze? i brakuje mi jeszcze filtru weglowego niewiem czy zrobic czy starczy taki zwykly jak do wentylacji okapu czy cos

Link to comment
Share on other sites

jesli masz identyczny zasysajacy u gory jak ten na dole to nie pociagnie z filtrem

 

co do temperatury to kup najtanszy grzejnik i podlacz go do takiego regulatora temperatury i problem z glowy (zamkniesz sie w £20)

s-l1600.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Masz duzego boxa wiec pewnie minimum 4 rosliny minimum (pewnie nawet 6 wejdzie) filtr to napewno, oraz lepszy wentylator. Wentylator powinienzawsze miec wieksze parametry od filtra np. wenty - 130m3/h to w takim wypadku filtr powinienmiec ok 100m3/h. Mozesz sporbowac znalezc najmniejszy filtr (ale nie kupuj od razu) a pozniej wentylatora szukaj. Polecane sa kanalowe (tylko NIE KUPUJ z tajmerem, uwazaj na to!!)

Link to comment
Share on other sites

Gdzies to bylo na forum nie moge teraz tego znalezc. Misczy moze Vito o tym pisal, m.in. chodzi o nie przeciazanie wentylatora, latwosc z utrzymaniem temp. Mozna o tych samych parametrach ale wlasnie jeden z nich zalecal nizsze parametry filtra.

Link to comment
Share on other sites

  • Vito locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+