Matrixpal Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Wczoraj w sklepie kupiłem osprzęt Philips SPC 070 (Son-I 70w). oraz lampę do niego polamp wls-tc 70w W domu zorientowałem się że nie ma dołączonego schematu połączenia. Nie mam schematu ani na papierze ani na sprzęcie. Jestem laikiem w tej sprawie i nie umiem podłączyć bez schematu. Nie jestem też pewien czym lampa została właściwie dobrana przez sprzedawcę który mi doradzał. Pilnie poproszę o schemat połączenia lub dorysowanie na realfotce którą załączam. Gdzie podłączyć zasilanie? Czy uziom musi być czy nie? Kable które są widoczne są fabrycznie wstawione. Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Unlite Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrixpal Posted December 14, 2012 Author Share Posted December 14, 2012 dzięki ale jednak doszedłem że pacany sprzedali mi złą żarówkę do tego osprzętu. tu musi być hps z wewnętrznym zapłonnikiem. wymieniłem i już śmiga dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nintek Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Witam mam taki zasilacz i potrzebuję pomocy jak go podłączyć bo co do kabli to nie mam o tym zielonego pojęcia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nintek Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Machnie mi ktoś do tego schemat ? będę wdzięczna. są różne schematy ale i tak nie mogę się połapać Link to comment Share on other sites More sharing options...
uciulanygiecik Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 na L podpinasz czarny, na N niebieski, w środku jest symbol uziemienia i tam dajesz zolty Link to comment Share on other sites More sharing options...