Skocz do zawartości
nasiona marihuany thc-thc

seedbay

Recommended Posts

Opublikowano

Hej!

Mam do Was prośbę o pomoc. Jestem tutaj początkujący w tym temacie i liczę na Waszą pomoc. Poradlcie mi gdzie kupić nasionka i jakie są dobre .

Wypatrzyłem parę stronek w google i nie wiem jakie nasiona wybrać, co polecacie ? Jakie sklepy z nasionami polecacie jeszcze ?

Opublikowano

W guglu co rok pojawiają się sklepy-krzak.. co roku tego pełno. Odradzam kupowanie w takich sklepach. Ludzie kupują w takich sklepach a potem jest płacz.. bo cały rok przy tym chodzą i nic z tego nie jest.

Jest tyle renomowanych sklepów jak chociażby thc-thc.pl nie świruj tylko kup tu gdzie najpewniej i najtaniej.

z fartem!

Opublikowano

tak się składa, że ostatnio robiłam zakupy i całe szczęście sklep w którym robiłem zakupy nie okazał się ..sklepem krzakiem. Wklejam zdjęcie zamówienia poprosiłam o gratis super lemon haze od green house seeds i 5 sztuk dostałam w prezencie - panowie stanęli na wysokości zadania bo daje to 160 PLN; i do tego inne widoczne na foto0

na początek polecam /admin - cenzura link zawiera wirusa/

sama od tego zaczynałam

pozdro 600

normal_alicjahaszak.jpg

Opublikowano

Sklep który wskazujesz jest mało wiarygodny, podajesz link który po kliknięciu pokazuje wirus. Założyłeś konto i napisałeś jeden post z poleceniem jakiegoś sklepu. To nie jest wiarygodne bo bardziej wygląda na własną reklamę.

Po za tym temat jest o tym jakie nasiona wybrać.

A więc.

Automaty czy pełnozezonówki. Ja tam wolę odmiany pełno sezonowe takie jak critical russian lub outdoor star od akseeds. Są to fasty i szybciej dochodzą od zwykłych sezonów. Automaty są dobre ale opinie są podzielone bo jedni twierdzą że są proste w uprawie a inni mówią że wręcz przeciwnie.

Opublikowano

Dokładnie temat jest o tym: Jakie nasiona wybrać, chociaż kolega też w poście pyta gdzie je kupić.