Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Zadbam jak potrafię.. czyli amatorski dziennik Antka


antek72

Recommended Posts

Witam wszystkich, na wstępie chciałbym dodać, że jestem totalnie początkujący na forum jak i w tym temacie. Mam nadzieje, że jakoś wraz ze społecznością dam rade i dostanę jakieś dobre efekty!! ? 

W piątek będę już realizować pierwszy etap planu. 

Nasionka -->  AUTO [x6 (Amnesia XXL, White Widow XXL)   |   5x LSD-25   |   3x 60 Day Grapefruit]

Obecny zrealizowane kroki:
a) nasionka do kieliszków, woda + kilka kropel wody utlenionej 

b) po 24h na talerz z papierem wigotnym

c) po wykiełkowaniu zamierzam wsadzić wszystko do kubeczków z ziemią

d) jak będą miały już odpowiednie wymiary, wysadzić wszystko do spota


Miejsca na spoty mam już wybrane, teraz zastanawiam się nad ziemią. Mieszkam w takim miejscu, gdzie jest dużo terenu, jest wiele miejsc z pokrzywami. Wybrać ziemię z supermarketu z dobrym pH, czy może jednak zainwestować czas i wykopać spod pokrzyw, a przy okazji zrobić z pokrzyw gnojówkę? 


Czekam na rady, wskazówki, informacje. Ten temat zamierzam prowadzić przywiązując większą wagę do dziennika, więc proszę o każdą radę co mogę zrobić, aby poprawić plon :D 

!!! GRAFIKA W SPOILER !!!

 

 

1.jpg.fa43de5947063cb45b746e3ae5aa6d82.jpg2.jpg.f0c7430fa44572aa6736a1d94dd3f927.jpg4.jpg.86e295f47da0995befad4b794c1bb1c8.jpg3.jpg.61a0ff7a891ffdfd11fad2f6065d8be7.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

O 21.06.2018 o 16:09, antek72 napisał:

Mieszkam w takim miejscu, gdzie jest dużo terenu, jest wiele miejsc z pokrzywami. Wybrać ziemię z supermarketu z dobrym pH, czy może jednak zainwestować czas i wykopać spod pokrzyw, a przy okazji zrobić z pokrzyw gnojówkę? 

żadnej z supermarketu, to syf... Jeżeli pod pokrzywami jest czarnoziem to taka gleba jest idealna. Wykopując oczyszczaj z korzeni itp. 

 

Jak nasiono ma już kiełek to możesz śmiało wrzucać do gleby (doniczki sadzonkowej).

Odnośnik do komentarza