Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Pomoc w wyborze wentylacji PILNE !!!


lolaszek

Recommended Posts

Witam.

 

Na dzien obecny mam nastepujacy zestaw

Box  DR60

Lampa LED COB Citizen 130W

Wentylacja wlot pasywny , wentylator mieszajacy 13W (dziala na II stopien bo nie ma wyciagu),

Podloze Canna Terra

Rosliny 2x Pineapple express af oraz 1x Gorilla Glue

Donice Ananas 11L szmaciana donica root , goryla siedzi w 7L

 

 

Rosliny dopiero wystrzelily z ziemi wiec problemu z wentylacja nie mam , temperatura 25-26 stopni w dzien noc 20 , wilgotnosc w dzien 60-70 w nocy 75-80.

Odleglosc od lampy panelu to ok 70-80 cm i potencjometr na 50%.

 

Pytanie moje dotyczy wyboru wentylatora a pozniej dodanie filtra , mam przewod duct o srednicy 100mm izolowany welna akustyczna 5m.

Mieszkam w UK i poszukuje wentylatora wyciagajacego .

Nie jestem elektrykiem i nie bede potrafil zainstlowac kabla i zrobic instalacji elektrycznej wiec wolalbym juz z zarobionym kablem .

Zalezy mi na dwoch biegach oraz cichej pracy .

Na rynku polskim jest taniej jezeli chodzi o wentylacje , szczegolnie o modele TT,PrimaKlima, Soler palau etc ale kompletnie nie wiem co jak pracuje , zamowilem nastepujacy model

ale wstrzymalem sie dopoki nie dowiem sie czy ktos to widzial w akcji i jak sie to ma do drozszych modeli badz modeli innych firm

 

Wentylator firmy Black orchid wersja HYBRID FLO

 

Specyfikacja

Size: 100mm, 4” dia spigots
Electrical connection:
1.8m cable, 3-pin UK plug
Electrical
Supply: 220/240 Vac 50/60 Hz
Current: 0.1/0.11 Amps (low/high)
Power Consumption:
23/25 Watts (low/high)
Controls: 2 speed switch (high/off/low)
Speed: 2050/2620 R.P.M. (low/high)
Noise Level: 27/32 dB(A) (low/high) @ 3m
Max. Air
Temp: 60 oC
Weight: 1.54 Kg
Max. Airflow: 180/245 m3/hour