Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Nowy


Piertow

Recommended Posts

Jestem nowy w te klocki i potrzebuje kilku odpowiedzi:                                                                                                                                                                                                                                                                    1. Czy na pierwszy raz growbox do automatu z starej szafki wymiary(cm) wys/dł/szer 70x30x40 ujdzie?                                                                                                                                                                              2. Oświetlanie 6000 lumenów co wybrać na początek by rachunki za prąd nie były kosmiczne                                                                                                                                                                                                3. Wentylacja  kubatura 0,084 [m3]  Wymiana powietrza 5 [min] Potrzebujesz 1.0 [m3] jaki wentylator wybrać?                                                                                                                                                                    4.Jak dobrać ziemie pH i nawóz                                                                                                                                                                                                                                                                                                            5. Co dokupić oprócz programatora czasowego

 
 
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

1. Wymiary dadzą radę, pomaluj na biało ewentualnie jakąś folię:
https://www.growbox.pl/product-pol-256-Folia-Diamond-60-1-25x1m-1mb.html

2. Ja bym wybrał CFL 125W nie daje tyle temp co HPS na te wymiary myślę było by ok, ewentualnie jakiś panel LED.
https://www.growbox.pl/product-pol-546-Zarowka-CFL-Phytolite-Dual-125W.html