Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

hps 660w 5x Gorilla Glue


Jasio.Listonosz

Recommended Posts

Nazwa nasion i producenta: Gorilla Glue - ROYAL QUEEN SEEDS

Rodzaj i moc lampy: hps 660w lumia

Fotoperiod: W;18/6     K; 12/12

Namiot i wymiary: HOMEbox Ambient Q100 / 1m x 1m x 2m 

Rdzaj podłoża i wielkość donic: Canna terra professional plus+ / Airpot 25l

Nawozy:  od Canna 

Wentylacja, Przepustowość: TD SILENT 3v / 450m3/h

Trening; Toping, Mainline 

 

 

dzis właśnie wykluły sie malenstwa 🙂 dzien 1. narazie lampa na 400w zastanawiam sie czy nie ciagnac tak calego weg. a przy przelaczeniu wrzucic 600 ktos moze probowal ? 

temp 25/ wil 65 

c443657d-630a-494c-965e-6f51d46fa5ea.jpg

Edytowane przez Jasio.Listonosz
  • Like 1
  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

  • 3 tygodnie później...

Ja bym na razie im nic nie lał przed przesadzaniem. Ewentualnie ukorzeniacz przez pierwsze 2 tyg.

Co do światła. Nie znam się na HPS ale się wypowiem. Wydaje mi się że 400 to za dużo.

 

Ja na weg jadę pierwsze 3 tyg 50w LED, po 3 tyg daje fullspectrum a na kwitnienie dopiero dałem 2x 140w.

Jeśli bombarduje się je dużą ilością światełka to nie rosną tak intensywnie bo mają go w bród i nie czują potrzeby ekspansji liści(rosną karły). 

Ale tak jak pisałem nie znam się na HPS.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

  • 3 tygodnie później...
W dniu 15.05.2021 o 15:42, Ambasadorka napisał:

 

@Jasio.Listonosz   narazie lampa na 400w zastanawiam sie czy nie ciagnac tak calego weg. a przy przelaczeniu wrzucic 600 ktos moze probowal ? 

 

Jak najbardziej 

Oczywiscie, na caly weg śmiało wystarczy 400W biały, a po indukcji 600W żółty. 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

  • 3 tygodnie później...