Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

2 roslinki 2 problemy, pomocy! :((


mrgrow

Recommended Posts

Witam goraco forumowiczow,

Mam problem z moimi feminizowanymi roslinkami jedna to AF AK47 (ma 40dni) jest jakas klapnieta, slaby zapach, liscie matowe, lekko zoltawe na dole, nie widze za bardzo oznak kwietniecia ani dalszego wzrostu. 

Druga natomiast to AF WW (niecale 30dni), lepszy stan, ale liscie zaczynaja sie wyginac w dol i tez mam problem z rozpoznaniem plci.

Dwa pierwsze zdjecia to AK, dwa kolejne to WW.

Bardzo prosze o porady co moze z nimi byc nie tak.

IMG_20190312_155346.jpg

IMG_20190312_155356.jpg

IMG_20190312_155403.jpg

IMG_20190312_155414.jpg

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Jestem amatorem, więc zbytnio Ci nie pomogę. Wydaje mi się, że na drugiej widzę jaja. Pierwsza wygląda jakby chciała zacząć budować topy, ale bez zbliżeń na pewno nawet nie będę obstawiać płci.

Tak jak @up, musisz podać więcej informacji. Co lejesz, z czym lejesz, jak często lejesz, jakie medium, jakie oświetlenie, jak daleko lampa od szczytów, jaka temperatura, wilgotność, ew. wentylacja itp. Poza tym nie ten dział.

@up – napisał AF, więc raczej auto

Edytowane przez kapek
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Przepraszam najmocniej jesli nie ten dzial. Jestem nowy wiec prosze wybaczyc.

Tak to  sa automaty. Moje pierwsze roslinki, swiece CFL 125W po 18h.

Rosliny od lampy sa w odleglosci okolo 20cm, troche malo ale ogranicza mnie wysokosc growboxa niestety.

Temperatura srednio 25stopni, spada gdzies do 15 stopni jak wylaczam lampe. 

Wilgotnosc w granicach 40% przy swiecacej lampie, przy zgaszonej 65%. Nie jestem w stanie nic z tym zrobic. 

Podlewam srednio raz na dwa dni, sama woda bez zadnych nawozow. Chcialem zaczac nawozic przy kwitnieciu pantonem K.

Dziala jeden wentylator.

Zblizenia w zalaczniku obu roslin.

 

Jak to mozliwe ze moglyby to byc jaja skoro kupilem nasiona feminizowane.

IMG_20190312_192316.jpg