Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Zestaw ECO DS120-600W POMOCY!


kosa0305

Recommended Posts

Witam wszystkich grupowiczów. 

Jestem zainteresowany kupnem growboxa. A z racji tego, że jestem początkującym gościem dlatego napisałem posta tutaj, gdzie mogę zaczerpnąć fachowej opinii.

 

Co sądzicie na temat gotowego zestawu  ECO DS120-600W :

https://www.growbox.pl/product-pol-852-Zestaw-ECO-DS120-600W.html

Mam pytanie czy zestaw będzie wymagała czegoś więcej? 

Ile taki zestaw może pomieścić roślinek jednocześnie? Mam na oku kilka odmian ale chętnie wysłucham Waszej opinii. A oto przykłady:

AMNESIA HAZE https://thc-thc.pl/produkt/amnesia-haze-feminizowane/

CRITICAL KUSH https://nasiona-marihuany.info/indoor/1302-critical-kush.html#/opakowanie-1_nasiono

WHITE KUSH https://nasiona-marihuany.info/indoor/42-advanced-seeds-white-kush.html#/opakowanie-1_nasiono

czy to jest dobry dobór nasion jeżęli chodzi o zadowalające plony plus jakośc na jakiej mi też zależy? 

Ile jednocześnie tych nasionek mogę wyhodować w jednym growboxie? I czy mogę rózne odmiany w tym konkretnym boxie uprawiać jednocześnie??

Dzięki i pozdro !!! :DD

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Ten zestaw powinien dać rade ,ale musisz wiedzieć ,że są tam rzeczy raczej bez jakiegoś szału. Tanio i dobrze.  

Box ma 185cm wysokości. Jest lato, trudno mi powiedzieć bo nie wiem gdzie box bedzie stał,ale licz sie raczej z wyższą temperaturą. Chyba ,że w pomieszczeniu ( gdzie stać będzie box) jest latem chłodniej ( piwnica , klimatyzowane pomieszczenie. 

Ja bym raczej brał odmiany ( mogą być różne)ale o tym samym czasie kwitnienia i wielkości. Brałbym niskie odmiany. Np. amnesia haze raczej będzie miała ponad 1 metr ,do niej  jak dołożysz white kush co rośnie do około 80 cm  to bedzie nierówno i amnesie dostaną więcej lumenów a kushe mniej itd...

 

 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites