Skocz do zawartości
nasiona marihuany

seedbay

Zestaw ECO DS120-600W POMOCY!

Recommended Posts

Opublikowano

Witam wszystkich grupowiczów. 

Jestem zainteresowany kupnem growboxa. A z racji tego, że jestem początkującym gościem dlatego napisałem posta tutaj, gdzie mogę zaczerpnąć fachowej opinii.

Co sądzicie na temat gotowego zestawu  ECO DS120-600W

Mam pytanie czy zestaw będzie wymagał czegoś więcej? 

Ile taki zestaw może pomieścić roślinek jednocześnie? Mam na oku kilka odmian ale chętnie wysłucham Waszej opinii. A oto przykłady:

AMNESIA HAZE https://thc-thc.pl/produkt/amnesia-haze-feminizowane/

CRITICAL RUSSIAN https://thc-thc.com/produkt/critical-russian-feminizowane/

BIG WHITE WIDOW https://thc-thc.com/produkt/big-white-widow-feminizowane/

czy to jest dobry dobór nasion jeżęli chodzi o zadowalające plony plus jakośc na jakiej mi też zależy? 

Ile jednocześnie tych nasionek mogę wyhodować w jednym growboxie? I czy mogę rózne odmiany w tym konkretnym boxie uprawiać jednocześnie??

Dzięki i pozdro !!! :DD

Opublikowano

Ten zestaw powinien dać rade ,ale musisz wiedzieć ,że są tam rzeczy raczej bez jakiegoś szału. Tanio i dobrze.  

Box ma 185cm wysokości. Jest lato, trudno mi powiedzieć bo nie wiem gdzie box bedzie stał,ale licz sie raczej z wyższą temperaturą. Chyba ,że w pomieszczeniu ( gdzie stać będzie box) jest latem chłodniej ( piwnica , klimatyzowane pomieszczenie. 

Ja bym raczej brał odmiany ( mogą być różne)ale o tym samym czasie kwitnienia i wielkości. Brałbym niskie odmiany. Np. amnesia haze raczej będzie miała ponad 1 metr ,do niej  jak dołożysz white kush co rośnie do około 80 cm  to bedzie nierówno i amnesie dostaną więcej lumenów a kushe mniej itd...

Opublikowano

box raczej będzie stał na strychu. Mieszkam w anglii to tu z pogodą różnie. Tak jak napisałem interesuje mnie ilość krzewów które mogę tam wsadzić jednorazowo ?