Skocz do zawartości
thc-thc

grower

DarkRoom -chce wystartować


Prezesfun

Recommended Posts

Witam koledzy.

 

Po wielu latach przygody z MJ chciałbym w miare profesjonalnie "stworzyć" coś swojego.

 

Dosyć poczytałem i zdecydowałem że wolę kupić niż budować growboxa (brak talentu i fachowej wiedzy)

Wybrałem coś takiego: 

http://www.sensishop.pl/kompletne-sety-uprawowe/776-kompletny-zestaw-dr-60x60x170cm-pro.html 

 

Jest tyle informacji że zgłupiałem i chciałbym prosić Was o opinię na temat tego wyboru. Jako grower jestem amatorem i nie chce automatów.

 

Każda informacja która mi może pomóc jest bezcenna.

 

Ile roślin się zmieści w takim boxie. ile mogę uzbierać plonów jako początkujący, na co zwrócić szczególną uwagę, o czym nie zapomnieć? jakieś propozycję dot. nasion na początek ?Myślałem o SKunk. I wiele innych pytań które uleciały mi w tej chwili z głowy :)W ogóle tyle się naczytałem że mam już mętlik w głowie.

Nie piszcie mi o sadzonkach tylko wszystkie info o uprawie w growboxie !!

Dzięki za pomoc !!

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Producenci podaja ze tak z m2 to z reguly okolo 400 g ale zakladam ze to max maxow. Ten box to wlasnie 0,36m2 troche malo ale zeby kupic porzadny wiekszy to na prawde ceny hardcore. Nie wspomne o ledach. Nie ukrywam ze liczylem ze wlasnie tak 4 doniczki wejda :) no i ta zarowka mi sie podoba ze ma na faze veg i flo

A sam wybor boxa ? Chyba lipy nie wybralem ? Mam juz kase teraz tylko kupic...

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Box to box. Biały, srebrny, jeden ch... 

2m? Pewnie że potrafią tyle rosnąć. Nawet 3. Ale raczej outdoor. I zależy od odmiany, od warunów. Potrafią nawet ponad kilo dać z jednego krzaka :D   A w boxie żadko kiedy takie wysoki rosną. 

 

 

Sory. Pomyliło mi się. Myślałem że chodzi o 2m wysokości :) A to m kwadrat :) 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites