Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

ziemia Biobizz LM mieszana z tą spod pokrzyw?


sumollo

Recommended Posts

  Cześć.

 

Planuje wysadzić swoje pomidory na oucie w mieszance ziemi Biobizz LM i spotowej spod pokrzyw , potem podlewac to (mniej więcej raz na tydz.) Bio Growem i Bio Bloomem. Ziemię chciał bym wymieszac mniej więcej w proporcjach 30-35% Biobizz i 65-70% spotówka.

Podwegować je najpierw w samej Biobizz. Chcę zrobić dołki po około 20L na roślinkę

 

Nie mam dużego doświadczenia jeszcze więc zależy mi na waszych opiniach i radach :)

 

Mam jeszcze sporo kurzej kupy w pałeczkach z zeszlego roku, mogę ją dosypać do mieszanki?

Czy coś dodać jeszcze do ziemii

Czy powinienem bawić się jeszcze z tą azofoską?

Czy dosypać do tej mieszanki jeszcze troche perlitu/dolomitu?

Czy podlewanie tymi nawozami raz na tydz. wystarczy?

I w jakie sprawdzone "odstraszacze" zainwestować (nie za drogie)

I czy może lepsze będą te "biotabsy" ? bo dużo o nich na forum

 

Z góry dzięki za rady

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Hej,

wcześniej się napisałem ale przepadło więc w skrócie:

 

Bierz zestaw biotabs na outdoor i po sprawie :) 

I rób testy, zamiast mieszać ziemię to 2 rośliny na biobizzie a reszta na spotowej i zobaczysz różnice, odstraszacze to wszelkie jakie mają w ogrodniczym się przydadzą :) 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Dzieki za odp.

 

Ok kupie te tabsy. Dużo o nich dobrego wszędzie piszą.

Co do mieszania to zrobie jednak 50-50% a jedną na samym biobizie dla porównania, bo ziemię nawioze ze starego obornika (ponoc sprawdzona i zacna gleba)

Jeszcze jedno - bawić się w worki/donice i jakis drenaż z dolomitu np? czy lepiej zwykle dolki? To bedą Easy sativa , Money maker i Amnezia 47, wszystkiem fem. regularne..

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Gość
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie