Skocz do zawartości
thc-thc

grower

Efekt Double Power ???


Canabinol87

Recommended Posts

Siema wszystkim, na wstępie tylko zaznaczę że forum "studiuję" już od dość dawna, dla wszystkich będę jako nowy aczkolwiek dla mnie jesteście jak rodzina 8)

No ale do rzeczy, od dość dawna zmagam się z pewnymi spostrzeżeniami które dostrzegam zawsze po spaleniu batona, a dzisiaj to już masakra pewnie ma na to też wpływ że wypadła mi wcześniej pięciodniowa przerwa ( chyba trzeba sobie robić więcej takich... :wink: ) no ale....

Odpowiedź na moje pytanie znaja pewnie tylko palacze fajek jakim i ja sam niestety jestem, ale może ktos będzie potrafił to wyjaśnić z medycznego :shock: punktu widzenia...

Po spaleniu z reguły odpalamy fajeczkę, czy zaobserwowaliście coś w rodzaju "dotłaczania" ganji w płucach?Może to brzmieć komicznie ale nie daje mi to spokoju :lol:

PS."Medyczne" uzasadnienia typu: "masz już tak przepalone płuca..." będą rozmijały się z prawdą gdyż dbam o kondychę :)

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

cos w tym jest... za mlodego jeszcze jak z ziomkami sie bujalem po wiosce to zawsze po paleniu ( 1 szt = 0,5 g na 5 osob - kazdy zjarany! hehehe) zawsze odpalalismy fajke zeby mocniej dzialalo:) ehh to byly czasy...wracajac do tematu dzis jako 6 letni codzienny palacz marihuany nie mam ochoty na papierosy po mj... i pewnie dlatego ich tak malo pale bo tylko okolo 5 dziennie:))) ale wydaje mi sie ze jednak cos w sobie to ma ze ta gandzia jakby nagle mocniej dzialala:))

ale sie zmachalem hihi pozdro!:)

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

co rozumiesz przez "dotłaczanie"?

Pierwsze zaciągnięcia fajeczką i przed oczami mam swoje płuca, jak ten dymek wciska się przez pęcherzyki płucne do krwiobiegu..... :]

Może wizualizacja odda dokładnie co miałem na myśli :]

A co do tego czy mocniej kopie w dekiel, to owszem a jak jest to pierwsze poranne palonko i pierwszy fajek to mimo "stażu" czasem trzeba sobie klapnąć :]

Odnośnik do komentarza