Skocz do zawartości
thc-thc

grower

Growbox w bloku na 11 xD


Adr1an

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów, koledzy koleżanki jestem tu nowy i jestem również laikiem jeżeli chodzi boxy, nie oznacza to jednak że wpadłem tu żeby mieć wszystko podane na tacy. Już jakiś czas czytam o tym wszystkim i doszedłem póki co do wniosku że lepiej będzie gdy sam będę sobie "tworzył" roślinki, niż gdy mam biegać za cukierkami po osiedlu...

Moje pytanie do was jakich wymiarów boxa potrzebował bym do 3 automatów? Chcę się opiekować roślinkami, ale to będą tylko automaty jeżeli macie już takie boxy to z góry dzięki o odpowiedź i nakierowanie w tej jakże pięknej drodze...

 

Pamiętajcie zawsze można palić więcej ale nigdy mniej Pokój z Wami...

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Czyli 1x1 ma się rozumieć...

Mógł/mogła byś podać dokładne wymiary na te 3 roślinki tego boxa?

I teraz pytanie które mnie nurtuje najbardziej ... Prąd!

Czy zwiększone zużycie nie będzie ze sobą niosło jakiś " że tak nazwę nie porządnych skutków " ? 

Mam jeszcze kilka pytań ale to z upływem czasu... 

Dziękuję i Pokój !

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Ja mam 75x75cm i w środku 4 donice. Czym więcej miejsca tym więcej możesz zrobić, tak jak napisane wyżej, apetyt rośnie 😄 na szczęście żonka nie pozwala bo tak cały pokoj by świecił 😄

polecam lampy dobrej jakości led, nie te najtańsze na aliekspres choć i spod tych coś wyrosnie. Ale jestem zdania ze kupić coś lepszego na dłużej niż potem dokupywać ciagle. Mam tylko jedna lampe spider farmera i powiem ci ze nie czuje tego prądu na rachunkach. 
 

może nieść, zobaczą ze duża zmiana nagła w poborze prądu i mogą się zaciekawić ale jak nie bd nikomu się chwalił, zwiększysz pobór prądu by był taki jakbyś kupił 4K telewizor który trochę zrzera i masz wytłumaczenie ;D