Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

1xAuto Amnesia Haze [PCBOX]


Alnisk

Recommended Posts

Cześć,

Postanowiłem rozpocząć pierwszą przygodę hodowlaną wraz z Amnesią,

Wiem wiem, czytałem że amnesia na początek nie jest najlepsza, ale padło na nią dosłownie z braku laku (w sklepie stacjonarnym nic innego nie było, a nie mam jak zamówić akurat)

Szczerze to nie znam się jakoś zbytnio na tym, ale chciałem spróbować, żeby się nauczyć czegoś, jak nie wyjdzie to ch... Zawszę doświadczenie na przyszłość.

Pestka do ziemi trafiła (19.10.2020) wieczorem koło 20

Światło chodzi 18/6

Wentylatory jeden wtłacza z dołu drugi wyciąga na samej górze no i mały mieszający.

Temperatura (i tu mam obawy) waha się od 23-29, może być, czy coś trzebaby podziałać? Zwykle jest 25-27

Wilgotność 50-65% trzyma, też nwm czy za mało czy nie

Lampy to żarówki ledowe o ciepłej barwie, w sensie takie żółte naturalne w miarę, na razie 3000lm ale w razie czego mam jeszcze jedną 1500lm ale wtedy temperatura skacze nawet do 32°

Tak wygląda teraz (21.10.2020)

Jakieś porady może od bardziej doświadczonych specjalistów? 😄

Z góry dzięki!

IMG_20201021_094133.jpg

Edytowane przez Alnisk
Źle wstawione zdj
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

8 godzin temu, Minimaxi napisał:

amnesia od ktorego producenta?

trzeba bylo posadzic rosline z jednej strony doniczki to bylo by latwiej ja pozniej naginac w druga strone

Producent to monks seeds.

W sumie masz rację z tą doniczką nie pomyślałem, a teraz to boję się przesadzać xD 

9 godzin temu, Harnoldziarz napisał:

jak to wygląda u ciebie z usuwaniem zapachu w pcboxie?

Jeszcze nie ma zapachu ale dałem filtry węglowe na wlocie i wylocie 🙂

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Siema ziom.. Lubię takie projekty a i ja swoją przygodę zaczelem w podobny sposób również z Amnesia. 

Jeżeli chodzi o vigor tej rośliny odrazu Ci mówię nie zmieścisz się.