Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Chłodzenie pożywki roztworu dwc hydro


Falek

Recommended Posts

Podzielcie się pomysłami jak chłodzicie  pożywkę, ja będę właśnie testował własny pomysł na tanie chłodzenie🍀

Proste rozwiązanie to wężyk 6mm w spirale do wiadra, ja umocowałem trytytkami, zrobiłem oczka przez nie przeplotłem wężyk a do środka wkładam zamarznięta 5l butelkę z woda ( albo poprostu schłodzona), wiadro wypełnię woda, rano i wieczorem będę zmieniał  butelki, napędziłem to pompka do fontanny za 13zl

9DC284B7-E7A5-48A1-BE9C-275B6538C9A3.jpeg

F988A6B9-C263-4D2A-BB08-353F711DDE92.jpeg

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

16 minut temu, Pomidorek napisał:

Pytanie po co? O ile Ci to zbija temperaturę? 

hamuje rozwój jakiś tam bakterii niepożądanych i zwiększa rozpuszczalność tlenu w wodzie, jestem amatorem i tyle wyczytałem, dopiero testy wiec nie powiem o ile zbija 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Może być większa, ale w większej temp jest możliwość że jakiś tam grzyb zacznie się rozwijać i zgniją korzenie... 😄 u mnie nie przekracza 23' a w boxie jest chyba milion... no ale latem... może coś będzie trzeba pomyśleć? ale to lepiej już kupić wiatraki do chłodzenia akwarium... albo jak kogoś stać to chłodziarkę 😄 ja jestem zbyt leniwy żeby co kilkanaście godzin wymieniać butelkę... daj znać jak działa 😄

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

10 godzin temu, Iskra napisał:

chyba nie ten dział a jaka temperatura powinna być 24s.C ? 

Wyczytałem ze najlepsza to 18C, a mądre głowy mówią ze do 25C nic nie powinno się dziać, u mnie podchodziło do 27C a ze się przejmuje dziewczynami to zaczynam kombinować 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

2 godziny temu, ja72 napisał:

Można kupić za przyzwoite pieniądze z rynku wtórnego.

Kupisz za 23zl? Tyle mnie wyszła chłodziarka, nie każdy ma kasę i nie każdy chce ja wydawać, ja i tak mordę do namiotu raz dziennie muszę wsadzić bo to lubię, a nawet częściej 🍀