Skocz do zawartości
thc-thc

grower

Początkujący, kilka pytan.


nowywbizensie

Recommended Posts

Cześć, mam do was kilka pytan, jestem nowy w sadzeniu, wiec mam kilka wątpliwości, które chciałbym rozwiać.

1. Faza kiełkowania np metoda w „talerzach” czyli po kilku dniach, kiedy już będzie „korzeń”, to daje do właściwej doniczki(w której będą rosły do konca az do zbiorów) 1 cm pod ziemia? 

2. W fazie kiełkowania mogę używać lampy cała dobę(24/7)? 

3. Czy potrzebny jest wiatrak w growboxie czy nawet jakiś „malutki” może być ?

4. Przygotować jakos ziemię przed wsadzeniem nasiona do ziemi, podlać wcześniej czy coś?

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

1. Możesz do właściwej, możesz do małej a potem do właściwej.

2. Do momentu aż nie masz pierwszej roślinki nad ziemią nie musi być włączona lampa.

3. Wiatrak mieszający jest bardzo potrzebny, rozmiar zależy od rozmiaru boxa.

4. Tak, musisz nawilzyc ziemię.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Czyli tłumacząc jak najprościej, wkładam nasionko do wcześniej przygotowanej ziemi, a kiedy zaczną pojawiać się „listki” oznaki, ze już się cos robi, to odpalam lampę? A wiatrak od razu włączony czy dopiero jak cos się zacznie ? 

Nawozy dać również przed włożeniem nasionka do ziemi? Oraz czy opłaca się dodać steropian wraz z ziemia?

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Kupiles juz jakas ziemie?Jak nie to zaopatrz sie w taka, ktora ma juz w sobie perlit, nie bedziesz musial trzec styropian na tarce od sera.

Ja zawsze kielkuje na wacikach kosmetycznych, zazwyczaj po 2 dniach korzen ma ok. 1cm i wtedy laduje w ziemi, w malym kubeczku. Jak wsadzisz pestki w ziemie bogato nawozona to nie potrzebuja od zadnaych nawozow. Kubeczki mozesz od razu pod lampe albo na 1-2 dni na parapet, az wyjda z ziemi. Wiatrak mozezs od razu jak sie wychyla z ziemi odpalic.

  • Like 1
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Share on other sites