Skocz do zawartości
thc-thc

grower

white widow auto Pięknie oszroniona ale nie ma mocy.


MaszMysz

Recommended Posts

Witam to mój pierwszy grow . Mam następujący problem Z tego co czytałem jeżeli 80% włosków na topach rośliny jest już brązowa wtedy pora na kosę . Żeby nie ryzykować falstartem Z tego tytułu że jestem jeszcze laikiem przezornie postanowiłem uciąć próbkę .Wybrałem ładnie oszroniony top i ciach ( około 70 dzień uprawy producent twierdził że cała zajmie 55-65 dni) . Top był pokryty pięknym szronem gołym okiem było widać biały osad na przyległych listkach. suszyłem 4 dni w szafce bobek o początkowej wadze 1 g . kiedy ładnie wysechł warzył 0.25g. Zapach był mało intensywny lekko owocowy . po zapaleniu lufki na pół efekt był bardzo mizerny na poziomie placebo. 

Zastanawia mnie gdzie tkwi przysłowiowy diabeł. 

Pestki ze strony . Producent oznakowany ich logiem 10 szt. 160pln.

namiot 60x60x140 dark room

na początku były żarówki cfl osram 1600lum ilość żarówk dokładałem z wiekiem aby im nie zabrakło światła rosły bez zarzutów 1 miesiąc

później hps 250w 

nawozy canna veg ,flo rizotonic,cannazym,boost.

ziemia canna  

ph utrzymywane w granicah 6-6.5

Wydaje mi się że spełniłem wszystkie wymagania co do domowej uprawy . Roślina jest piękna jak na pierwszy grow jestem z siebie na prawdę dumny tylko dlaczego susz nie mam mocy skoro tak pięknie wygląda i jest tak bogoto oszroniona?Screenshot_2016-07-25-19-38-03[1].pngScreenshot_2016-07-25-19-38-40[1].pngScreenshot_2016-07-25-19-38-40[1].png

Edytowane przez MaszMysz
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Jaranie po canna zawsze mi nie smakuje, ale nie ma to wpływu na faze.

Złe informacje odnośnie żywota rośliny co jest teraz nagminnym minusem seedbanków, wprowadzanie kogoś w błąd.

Jeżeli roślina nie działa to:

a. być może Twoja tolerancja jest wysoka, a roślina ma trichomy przezroczyste, choć przy przezroczystych trichomach i tak faza trwa do 30 minut.