medykcbd Posted August 29, 2015 Share Posted August 29, 2015 Witam moi drodzy mimo że zrezygnowałem z uprawy mojego pierwszego krzaczka ( przynajmniej narazie) dalej drążę temat i zglębiam tajnik, chyba to mnie tak kręci z racji tego że jest to zakazanei:) Aktualnie studiuję temat phmetrów. Wyczytałem żeby miec pewność co do odczytu ph należało by się zaopatrzeć w phmetr za około 200zł. A co wy o tym myślicie czy tańsze mierniki rzeczywiście nie są warte inwestowania? Kropelki podobno sie sprawdzają ale tylko w roztworach samej wody bez dodatku nawozów, mierniki wkładane do ziemi można o kant dupy rozbić? Znalazłem takie 2 mierniki do 200 zł. co o nich myślicie? http://www.growshopjamaica.pl/product/miernik-ph-900atc/?id=1151 http://www.hemp.pl/produkty.php?inf=t∏=p18450595178701386759&kat=kat7649046570&podkat=pkat5192541704&p=13&w1=1&ks=kat7649046570&pks=pkat5192541704&sz= Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miś Posted August 29, 2015 Share Posted August 29, 2015 Ja mam pH metr za 4 dychy made in china wyglądający jak te z linków i nie narzekam. Wcześniej miałem taki tani do gleby i myślę, że szkoda było na niego hajsu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zasobnik Posted August 29, 2015 Share Posted August 29, 2015 Mnie się wydaje, że obydwa linki to te same "Ph-metry" cena inna, bo sklep inny. Dzisiaj też rozglądałem się za miernikami i zdecydowałem się na dokładnie ten sam z "jamajki" Ogólnie ludzie chwalili Mam nadzieje że upały powoli ustaną i w koncu ruszam z kolejnym projektem Pozdro! Link to comment Share on other sites More sharing options...