Skocz do zawartości
thc-thc

grower

phmetry


medykcbd

Recommended Posts

Witam moi drodzy mimo że zrezygnowałem z uprawy mojego pierwszego krzaczka ( przynajmniej narazie) dalej drążę temat i zglębiam tajnik, chyba to mnie tak kręci z racji tego że jest to zakazanei:)

Aktualnie studiuję temat phmetrów. Wyczytałem żeby miec pewność co do odczytu ph należało by się zaopatrzeć w phmetr za około 200zł.

A co wy o tym myślicie czy tańsze mierniki rzeczywiście nie są warte inwestowania?

Kropelki podobno sie sprawdzają ale tylko w roztworach samej wody bez dodatku nawozów, mierniki wkładane do ziemi można o kant dupy rozbić?

Znalazłem takie 2 mierniki do 200 zł. co o nich myślicie?

 

http://www.growshopjamaica.pl/product/miernik-ph-900atc/?id=1151

 

http://www.hemp.pl/produkty.php?inf=t∏=p18450595178701386759&kat=kat7649046570&podkat=pkat5192541704&p=13&w1=1&ks=kat7649046570&pks=pkat5192541704&sz=

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Też czytałem że ten z jamajki jest niezły ale podobno po roku pada.

A pytanko odnośnie wody, również ten temat zgłębiałem. Ludzie pisza że dodają różne phupy i downy a ja się zastanawiam czemu do obniżenia ph nie użyć zwyczajnego kwasku cytrynowego lub soku z okgórków kiszonych przecież to jest bardziej ekologiczny i ekonomiczny sposó???

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Pytanie z innej beczki: czy powietrze powinno zawsze być zasysane przez filtr węglowy i wywalan na zewnątrz , czy mże być też opcja z powietrzem wtłaczanym z zewnątrz przez filtr do boxa.

Reasumując czy filtr węglowy ma za zadanie wtłaczac powietrze czy wytłaczać z boxa ( oczywiscie przy pomocy wentylatora?

Odnośnik do komentarza
Share on other sites