Jump to content
thc-thc.com
ganjafarmer.com.pl
sklep z nasionami marihuany
grower.com.pl www.growbox.pl seedstockers.com

Realne plony z automatów a wartości podawane w sklepach internetowych.


wars1557

Recommended Posts

Witam

 

Ciekawi mnie skąd brane są wartości podawane na stronach dotyczące plonów z automatów. Jak miarodajne jest podawanie ilości z m2? Skąd biorą się gigantyczne rozbieżności pomiędzy deklarowanymi przez producenta\sprzedawcę a realnie osiąganymi plonami? Można się spodziewać, że  roślinka mająca na rozwój 2-3 miesiące nie da plonu jak normalna. Być może gdzieś, kiedyś, komuś udało się uzyskać deklarowaną ilość. Jest stosunkowo niewiele informacji na forach dotyczących tego tematu. Wszędzie gdzie pojawia się kasa musi chyba być odpowiedni marketing, moim zdaniem na granicy oszustwa...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Czemu na granicy oszustwa? Plon zależy od mnóstwa rzeczy, nawet od pheno w ramach jednej odmiany na które nie masz wpływu. A jak ktoś jest du*a, to nic nie będzie miał, bo mu plant padnie, a to już nie wina producenta. Poza tym przeważnie jest napisane, że plon podawany jest dla uprawy aero przy HPS 600w, gdzie nie ma ograniczenia dla korzeni litrażem doniczki.

Link to comment
Share on other sites

Ok ale czy nie jest tak, że od pewnego pułapu wartość lampy przestaje już mieć znaczenie? Bo przecież teoretycznie na 1 automata w zupełności wystarczy HPS 250W albo 200W CFL i około 0,6m3 powierzchni( oczywiście dla samego porostu, nie licząc miejsca na donice itd.). Nawet jeśli ktoś leci na out, to nie spotkałem się nawet na forum, żeby z 1 krzaka wyszło 300-500g. No chyba, że wartość została osiągnięta w warunkach laboratoryjnych, których praktycznie żaden grower nie jest  stanie osiągnąć, bo wartość zapewnienia takowych warunków jest nieproporcjonalna do wartości uprawy. 

Link to comment
Share on other sites

Ciężko wyczuć na czym opierają się firmy, ale jak na warunki domowe Kowalskiego z Polszy 50g z automata to świetny wynik jak dla mnie. Raczej więcej nie wyciągniesz w In(Chyba, że ktoś jest naprawdę doświadczony i ma ręke do MJ). Ja w pierwszym grow miałem koło ~20-25g z automata, ale dużo błędów było i światło CFL... Chociaż i tak najlepszy wynik miałem z babki, którą 3 razy złamałem(supercropping na nieświadomce), bo najarany i lekko najebany robiłem LST xD. Biorąc pod uwagę, że dane podane na m2 można wcisnąc 16x11L  donic wychodzi po 31,25g/krzak(Piszę tu o podanej wartości 500g/m2) czyli wcale nie tak dużo z kolei. Podsumowując to chyba jednak dane nie są z kosmosu ani przekłamane bo 30g da radę z autosa wyciągnąc. To moja łopatologika, jak nie mam racji proszę mnie poprawić :)

 

 

pzdr

 

   Addict

 

Link to comment
Share on other sites

Weźcie też pod uwage to ze sa robione na mineralnych nawozach ktore zwiekszaja wage. Uprawiane na bio-nawozach jest lżejsze ale pod względem jakość lepsze.

Producenci robia uprawe typowo komercyjna, wybieraja najlepszą roślinę i podają wynik. 

 

stawiajcie na jakość nie ilość.

Link to comment
Share on other sites

Jasne, że jak ktoś d.pa i wsadzi nasionka do byle piachu i postawi na parapecie to nic dobrego z tego nie wyjdzie. Miałem okazje i przyjemność w te wakacje wyhodować dwa automaty (White Widow od Zambeza i AK472). Słońca nie brakowało, ziemia o odpowiednim ph mieszana z włóknem kokosowym, przepuszczalna ( starałem się w miarę swoich możliwości stworzyć jak najlepsze podłoże dla roślinek). Odpowiednio podlewana, nie przemoczona. Rosły na zewnątrz w doniczkach o pojemności około 30l.  Nawożona biohumusem+gnojówka z pokrzyw pod koniec kwitnienia 2 razy w odstępie tygodnia pryskane Asahi. Pewnie nie były to warunki idealne ale sądząc po wyglądzie liści, po wspaniałym zapachu pod koniec roślinki miały się dobrze. Plon to mniej więcej 30g suszu z jednej. Wydaje się, że najważniejsza informacja na temat rośliny czyli plon podawana jest w taki sposób żeby złapać klienta. "Zajebiście tylko trzy miechy i będę miał 200 g z rośliny" Można napisać, że średnio uzyskiwane plony wynoszą  od x do y suszu z jednej rośliny (biorąc na przykład pod uwagę cały ususzony krzaczek żeby nie komplikować sprawy). Nigdy nie przeczytałem żeby komukolwiek choć udało się zbliżyć do wartości podawanych na stronach sklepów, dlatego uważam to za nieczyste zagranie. Jasne, wiele czynników ma wpływ na plon ale na podstawie danych od różnych ogrodników można ocenić średnią która nijak się ma do pojechanych wartości na stronach.

 

A samo ziółko było zajebiste :-)

 

Link to comment
Share on other sites

  • Vito locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

grower.com.pl



thc-thc.com

seedstockers.com

growbox.pl

babciaganja.pl


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+