Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Growbox w stodole


cichygrower

Recommended Posts

Witam, planuję uprawę w stodole growbox 40x40x140 lub 40x40x120 mam do wyboru i nie wiem który kupić
1. GrowBOX z allegro.
Nad lampą myśłałem szukałem i chyba znalazłem lecz jestem amatorem i to jest moja pierwsza uprawa w życiu dlatego chciałbym się dowiedzieć czy będą pasowały te przedmioty czy nie będą.
1. Lampa CFL DUAL 200W.
2. Lampa/Żarówka CFL 200W PHYTOLITE DUAL.

Nasionka mam jakieś randomy z jarania i kupię  60 Day Grapefruit Auto, Afghan Kush Auto.

Doniczka myślę że 15 litrowa  lub 11 litrowa
1. Wymiary donicy z Royal Queen Seeds:

11 litrów 23x22x22 cm
15 litrów 28x23x23 cm

2. Lub jakaś ze sklepu ogrodniczego z dziurami od spodu.

Nawozy: BIOBIZZ TRYPACK INDOOR.

Odbłyśnik: Stucco-80 - 38 x 38cm

I myślę że to tyle ocencie czy to będzie dobra uprawa i czy coś z tego sprzętu wyjdzie czy nie.

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Nie mierzyłem tam temperatury bo nie mam czym ale w stodole jest w miare cieplo teraz są cieple dni tylko nie wiem jak to będzie wyglądało w zimie jak zbudować jakieś ocieplenie do tego tanio lub coś. Wilgotności nie mam jak zmierzyć bo nie mam takiego urządzenia kupiłem growboxa odbłyśnik i jestem spłukany z kasy myślę ze za tydzien lub dwa kupię lampę i te nasionka oraz nawozy i doniczke

Edytowane przez cichygrower
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Tak trochę z dupy ale jeśli to w stodole to nie masz tam siana? Jakbyś tak dookoła ciukami wyłożył?;D za darmo rozwiązanie 😄 i przykrył to jakaś plandeka bo co jak co sianko może trochę przepuszczać, ale nie raz się spało u babci na sianie za małolata i było ciepło hah 😄

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Reply to this topic...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie