Skocz do zawartości
thc-thc

grower

Woda a odwrócony filtr osmozy?


piesek123

Recommended Posts

Cześć wszystkim, jak to w końcu jest z tą wodą w kranie, czy jest zdatna do podlewania? czy zabija potrzebne bakterie i grzyby w naszej glebie i szkodzi roślinom? może musi być odstana? z opinii wielu growerów widzę ze na własne oczy wykonali testy w których ewidentnie widac ze nie ma to zadnego znaczenia czy np woda jest odstana czy nie, wiec jak to w koncu jest mozna podlewac prosto z kranu?

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

W uprawie mineralnej lałem wodę prosto z kranu z wyregulowanym PH i jedynym problemem był bardzo długi czas oczekiwania na odczyt PH metru nawet 10 minut w ogóle pH metr mi świrował w wodzie prosto z kranu,poza tym rośliny nie chorowały rosły normalnie.

W kranówce odstawionej na 24 godziny odczyt miałem w kilkanaście sekund.

Studiuję teraz artykuły uprawy bio i raczej nie poleca się lać kranówy chlor jest grzybo i bakteriobójczy.

Z filtrem odwróconej osmozy nie miałem do czynienia.

Edytowane przez Bluregard
Xxl
  • Like 1
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Każdy ma inna wodę w kranie, im większe miasto tym gorsza jakość wody.

ale tyczy się to tez i małych miasteczek i źródła wody

np posiadając studnie i sugerując się ze ta woda powinna być ok tez można się zdziwić.

 

warto by woda odstała odparowała niektóre związki.

osmoza za to oczyszcza tak silnie wodę że, nie ma ona nawet dobrych składników mineralnych.

 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

7 godzin temu, piesek123 napisał:

jak to w końcu jest z tą wodą w kranie, czy jest zdatna do podlewania?

A czy jest zdatna do picia?

U mnie woda nie jest chlorowana, zdatna do picia prosto z kranu.

A czy można nią podlewać konopie?

To już zależy od PH jeśli mieści się między 5,8-6,8 to TAK.

U mnie wystarczy przelać przez dzbanek filtrujący.

Odnośnik do komentarza
Share on other sites