Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Wstępny plan działania!! uwaga książka!!


Koper

Recommended Posts

Witam wszystkich  za haos i błędy przepraszam, jestem początkujący i totalny amator, ale uparty i ambitny.Przed pierwszą uprawa chciał bym podzielić się swoim rozpisanym  wstępnym planem działania, teoretycznym przed grow logiem. W celu mnie porawienia bądź, wytknięcia braków, błędów, doedukowania, fachowej porady itd itp jakiś szczegółów, detali

Strzelam w 300 g suchogo na box 1m2, sprzęt mam nie najgorszy, mianowicie :
Royal room classic,1m2
ODBŁYŚNIK ADJUST-A-WINGS  AVENGER Medium,
Wentylator kanałowy TD-500 silent,
Wyciągający brak-wlot pasywny
Tłumik Grow air fi 150x2
Wentyl mieszajacy monkey fan 20 w z osylacja myślę o drugim takim samym, 

milwaukee ec dałem 100 PLN myślę że wystarczy, 

Krople do  mierzenia ph 

Maty co2 do box 1m2, zmieniane według producenta

Zasilacz cyfrowy Horti pro 250-600w
Filtr prima klima 280/360 ale będzie większy tak z 500 m3
Ziemia canna terra profesjonal
Nawozy Canna weg, canna flo, canna rihoztonic, canna pk 13/14, canna bosst, canna cure, mykoryza granular 1 great white,
Kermazyt ok 2 cm na donice 11l i 1,5 cm na 9l na spód
Lampy mh 250 phytolite, 600w phytolite na wzrost,
Hps na flo 400 dual Sunmaster i w planie 600 w na 2-3tyg  końca flo zobaczymy w praniu.
Nasiona wszystkie z RQS sezony
Critical kush 4x 11l
Bubble kush 3x 11 l
Critical kush 1x 9l
Pinapple kush 1x 9l
Plan:
1- nasiona kiełkuje, albo na około 6 godzin wrzucam do kieliszków z woda, temp pokojowa  20-25 i ciemne miejsce, potem albo papier abo waciki zwilżone w pojemniku śniadaniowym,  warstwy 3 szt dół 1 góra zamknięte i odstawione do szafki ogrzewanej grzejnikiem,  pilnowana temp 20 - 25 pilnowana bo (nie mam za ciepło w miejscu uprawy) , sprawdzam 1-2  dziennie czy pojawiły się kiełki, min kielek 0,6 mm do zasadzenia i czekam.,możliwy precrusing.