Skocz do zawartości
thc-thc

grower

własny growbox


limbo

Recommended Posts

Siema,

jestem zielony i dopiero zaczynam moją przygodę i mam parę pytań.

Mam szafkę wymiary: 27/56/104 i w niej chcę stworzyć życie. Będę ją trzymał w piwnicy bo nie mam gdzie indziej. Temperatura tam panująca to ok. 15C.  Mam zamiar użyć ledów bo są najmniej prądożerne (wiem, że sodowe by były lepsze na chłód). Tak jak piszę tylko ledy ale ile watów by było dobre? Wnętrze myśle wyłożyć styropianem i dopiero na to malar. Czy to dobry pomysł? Roślinka to royal madre (jeszcze nie mam) i lemon haze jak wykiełkuje, czyli razem  dwie.

Mam jeszcze inne pytania ale to poetm.                                                                                                                                                                                                     

 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

grzałki w sumie dobry pomysł. Zapomnaiłem o tym. Ktoś coś o ledach?

Czy podłoże warzywne aura będzie dobre? Czytałem też, że nawóz Easy Boost Organic Nutrition wystarczy raz zmieszać z glebą i to wystarczy. Ktoś próbował z tym nawozem?

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Poczytaj sobie fotorelacje, zobaczysz co ludzie maja w szafach. Marihuana jest wymagająca,  szczególnie w sztucznych warunkach. 

Potrzebujesz wentylator wyciągowy, mieszający, możliwe że i wentylator wpychajacy świeże powietrze, grzałki szczególnie jeśli planujesz LEDy, nawilżacz, mierniki temp, wilgotności, ph i ja mam jeszcze miernik EC.

Co do ziemi i nawozów, ja używam wszystko dedykowane marihuanie.

Wiem, że wszystko jest droższe niż zwykle nawozy i ziemia z ogrodniczego ale ... jak moja babcia zawsze mówiła,  dasz poznasz a nie dasz tez poznasz ?

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

1 godzinę temu, Triskele napisał:

Poczytaj sobie fotorelacje, zobaczysz co ludzie maja w szafach. Marihuana jest wymagająca,  szczególnie w sztucznych warunkach.