Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
vaporizer premium
grower.com.pl growbox.pl hesi.nl

Recommended Posts

Witam

Na wstępie dodam że jestem zielony w temacie pierwszy raz zabrałem się za uprawę.

Uprawę prowadzę w namiocie 120x120x200 , rośliny to automaty Jack Herer.

Rośliny maja 4 tygodnie i jak na automaty wydają mi się dość małe biorąc pod uwagę że czas uprawy to około 70 dni.

Problem z moim namiotem jest taki że na filtrze mam podłączony wentylator chyba o zbyt dużej mocy. Mianowicie namiot jest zassany do środka i przy włączonym wyciągu wilgotność w namiocie jest na poziomie od  30% do 35%. Po wyłączeniu wzrasta do około 60% czyli tak jak powinno być. W środku mam zamontowane dwa wiatraki do mieszania powietrza. Temperatura przy włączonym wyciągu to około 28 stopni po wyłączeniu to około 31 stopni. Światło od początku ustawione na 12 godzin świecenia / 12 godzin snu.

Jakieś sugestie?

Pozdrawiam 

Bartasss

20181219_003639.jpg

20181219_003641.jpg

20181219_003647.jpg

20181219_004244.jpg

20181209_174900.jpg

Na pewno nie tyle przez wilgotność co światło 12/12. Trzeba było jechać 18/6 od początku. Wilgotność też może mieć wpływ ale nie aż taķ jak światło. Ale pomniejszy wpływ może mieć rowniez dużo innych czynników o których nie wspomniałeś.

Edited by amator19