Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Leśniowski-crohn/Maarihuana


bromas

Recommended Posts

Witam od dwóch lat choruje na chorobę Lesniowskiego - crohna. 

Nestety konwencjonalna medycyna zawodzi na całej lini, chciał bym podjać próbę terapii boskim ziołem , jako ze jestem w tym temacie "zielony" prosił bym o poradę.

Chciał bym skupic się na jedzeniu marihuany ( nigdy nie paliłem papierosów , jakoś mnie to nie ciągnie). Moje pytanie brzmi czy do przyrządzenia ciasteczek, masła itd potrzebny jest susz czy żywe ziele ( aktualnie poisadam 1-2 gr. suszu)?

Czy mogli byście podać mi jakiś ciekawy i prosty przepis w którym mógł bym tą zawartość wykorzystać i czy ewentualnie znajduje się na forum osoba cierpiąca na tą sama przypadłość co ja której marihuana w tej formie pomogła??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

manko.

Nie znam choroby, ale jeśli chodzi o kuchnie to masz tu specjalistkę-weed-kucharkę Ambasadorkę i cały dział poświęcony na ten temat. Wystarczy poszukać to nie boli ;) Specjalistą nie jestem, ale te 2g może być za mało. I tak potrzebujesz susz a nie świeże ;)

 

 

 

 

=================

Zupdejtowałem dane na temat choroby.

 

Nie wiem czy w przypadku przypadłości jelitowych nie lepsza byłaby waporyzacja, chociaż może być całkiem na odwrót. Lepiej jak wypowie się ktoś bardziej doświadczony.

 

pzdr

   Addict

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Miśq a jak ze smakiem? :) Nie wiem czy chciałbym żuć susz, bo w smaku jest nijaki. Ale robiłem ciasteczka z kawałkami czekolady. Takie ala pieguski. W smaku ciasteczko z lekką nutą specyficznego smaku. Ni to ziemisty ni chlorofil. Jeśli jeść to raczej nie gotowy susz, ale przerobić na maseło i dopiero coś kombinować :)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Gość
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie