Guest Bio Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Witam Zaczałem przygode z grzybami od odmian Hawaiian i Golden teacher i zastanawiam sie czy ten czarny nalot na grzybach jest normalny? Widzialem juz takie cos na paru zdjeciach ale wole zapytac Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanikaGoryla Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 pytanie z jakiej strony moge zamowic grzybnie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bio Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 http://www.zamnesia.com/97-magic-mushroom-grow-kit Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanikaGoryla Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 to sa gotowe skolonizopwane juz czy do skolonizowania? wysylaja do pl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Himalaya Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 To się zarodniki nie sypią czasami?? Nie znam się zbytnio ale tak to wygląda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmakMaroca999 Posted May 30, 2015 Share Posted May 30, 2015 To zarodniki sie sypia trzeba bylo kilka odciskow zebrac ladny rzut juz dawno powinny byc powyrywane jeszcze raz namoczone i czekac na drugie grzybobranie P.S Tu u mnie ta sama odmiana co u Ciebie tylko ze ja kolonizowalem sam z odcisku Ile Ciebie wyszedl kitbox z przesylka z NL? Link to comment Share on other sites More sharing options...