Jump to content
thc-thc.com
ganjafarmer.com.pl

Shoot Adrenaline, Mazar, Purple afgan, LaDiva,Flash babylon no name .


howhigh

Recommended Posts

                                                                                  Witam !!!
 
Rozpoczynam swoją przygodę z outem po raz pierwszy mam nadzieje, że coś z tego będzie ciekawego.
 
Krzaki mają ok 20 dni rosną sobie w ziemi ze spota bez żadnych dodatków 
 
Nawozy : Biohomus oraz planton k dodatkowo poleciały pałeczki nawozowe .
 
Nasiona automatyczne , Shoot Adrenaline, Mazar, Purple Afgan, LaDiva,  Flash babylon ,Cream, plus 2 nasiona noname 
 
Wszystkie te nasiona są feminizowane . Większość z nich jest skrzyżowane z innymi odmianami ale nie chce mi się tego wypisywać bo trochę tego jest.  
 
Połowę nasion mam z os-a od trawka store , Dzięki wielkie :)
 
Ok dość pisania czas na fotki :
 
Shoot Adrenaline :
 
gallery_30632_706_1707622.jpg
 
No name:
 

gallery_30632_706_644119.jpg
 

Mazar:
 
gallery_30632_706_3037561.jpg
 
Purple Afgan:
 
gallery_30632_706_2860911.jpg
 
Flash babylon:
 
gallery_30632_706_917576.jpg
 
 
La Diva:
 
gallery_30632_706_667831.jpg
 
No Name:
 
gallery_30632_706_3587972.jpg
 
Cream:
 

gallery_30632_706_683830.jpg
 
 
 
Pozdro !

Link to comment
Share on other sites

Ziemia ze spota nic nie wymieniałem. shot żółknie od początku jak juz go wsadzałem miał zółtawe liście . Reszta wyglada całkiem niezle moze będzie dobrze. Narazie wsadziłem te pałeczki nawozowe .

Link to comment
Share on other sites

nic Ci to nie da, jak nie wymieniles ziemi to beda conajmniej polowe nizsze, a plonowo duzo duzo nizsze. Teraz na testa wywalalem do spotowej i kupnej z kazdego crosika po sztuce na taka i taka miejcowke, chocbys tam wrzucil cala paczke tych paleczek (a sa one do dupy bo wolno sie dozuja, latwo przesadzic) to itak nie uzupelni brakow. Pilnuj chociaz zeby nie wyschly bo w taki skwar o to nie latwo, inaczej z krzaczka bedzie na rurke

Link to comment
Share on other sites

Kurde to teraz mnie zmartwiłeś troche.  Ale w sumie to mój pierwszy out więc jak bedzie lipa to zawsze będe wiedział na przyszłosć co i jak. Zaraz lece na spota to zobacze co tam w  trawie piszczy.

Witam! Wstawiam kilka fotek z  dzisiejszego wypadu na spot :) Jeden z no namów okazał sie faciem więc wylecial ze spota. Reszta roślinek rośnie tylko mam małe problemy z mrówkami ;/Zrzerają mi troszke liście. Shoot adrenaline niestety ledwo zipie i chyba nic z niego nie będzie.  

 

gallery_30632_706_519735.jpggallery_30632_706_872241.jpggallery_30632_706_2750122.jpggallery_30632_706_870511.jpggallery_30632_706_2379704.jpggallery_30632_706_1357125.jpggallery_30632_706_1772904.jpggallery_30632_706_1748230.jpggallery_30632_706_2531697.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Yo ! Minęło 6 dni troche sie pozmieniało więc wstawiam fotki. Shot Adrenalin niestety jest małym karłem na maks 2 lufki hehe ale tak czy siak zostaje i sobie rośnie . Pogoda nie dopisuje zbytnio prawie cały czas pada ale i tak idzie spoko. 

 

gallery_30632_706_112564.jpggallery_30632_706_531462.jpggallery_30632_706_725488.jpggallery_30632_706_278091.jpggallery_30632_706_100976.jpggallery_30632_706_510790.jpggallery_30632_706_602860.jpggallery_30632_706_284263.jpggallery_30632_706_704527.jpggallery_30632_706_446990.jpggallery_30632_706_334303.jpggallery_30632_706_462814.jpggallery_30632_706_62834.jpggallery_30632_706_28472.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+