Skocz do zawartości
thc-thc

grower

Uposzczona głowa


Marcin.Chwalipieta

Recommended Posts

Hej mam problem. Nie da się ukryć, że jestem zdecydowanie amatorem. W tym roku jednak zdarzył się problem. Mianowicie podczas kiełkowania dwie rośliny zgubiły pestki. Po wsadzeniu ich w ziemie delikatnie tylko je przysypałem i jedna z nich już wyszła ale od dwóch dni jakby nie podnosi głowy. Chodzi o to że rośnie jakby do góry ale listki (szczyt rośliny) jest zawinięty do dołu. Powinienem się tym przejmować? Przede wszystkim czy powinienem już coś z tym robić?

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

13 godzin temu, Marcin.Chwalipieta napisał:

Hej mam problem. Nie da się ukryć, że jestem zdecydowanie amatorem. W tym roku jednak zdarzył się problem. Mianowicie podczas kiełkowania dwie rośliny zgubiły pestki. Po wsadzeniu ich w ziemie delikatnie tylko je przysypałem i jedna z nich już wyszła ale od dwóch dni jakby nie podnosi głowy. Chodzi o to że rośnie jakby do góry ale listki (szczyt rośliny) jest zawinięty do dołu. Powinienem się tym przejmować? Przede wszystkim czy powinienem już coś z tym robić?

To ma być prosta zabawa a nie czary mry armagedon 🙂 Moczysz nasionko w kieliszku przez 24 godziny, proste 

Następnie wkładasz do ziemi na około 1 cm, przysypujesz i juz, proste 🙂

czekasz od 3 do 4 dni i wschodzi zielone złoto , proste 🙂

Jak masz automata to polecam docelową doniczkę , auto nie lubi przesadzania 🙂 Jak masz fotoperioda czyli taki który musisz przełączyć po przez zmianę światła to możesz zacząć od mniejszej donniczki i jak Np. się wyciągnie to możesz przesadzająć ową roślinkę wsadzić głębiej , proste 🙂 Znajdz śwo sposób najlepiej prosty 🙂 bo to ma być nieskomplikowane lecz przyjemne 🙂 Nasiona kupuj od znanych renomowanych firm i nie z promocji bo takowe czasem niewzchodzą 🙂 Proste 🙂 

I ten, no ..... 

aaa, Powodzenia 🙂

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

W dniu 21.05.2021 o 12:11, camele napisał: