Wader Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Yo yo bracia i siostry, chciałbym się podzielić wrażeniami z mojego nowego projektu. Jako że jestem raczej zielony w indoor, z radością przyjmę każdą opinię, uwagę i sugestię. Temperatura 25-29℃/18-20℃ Wilgoć: 45-60% Namiot: 90x90x180 Oświetlenie: 400w hps SOLDIGITAL Wentylacja: RVK 125A1 225m3/hr + Variispeed + rhino hobby filter + 2x 15w 6" clip fan Donice: 9x 6.7l +CANNA TerraPROplus + Keramzyt Nawozy: BioBizz RootJuice + PlantMagicPlus Organic Bloom 3-5-4 SEEDS: 2x G Bomb - Big Buddha Seeds 3x Blue Cheese - Big Buddha Seeds 1x Amnesia Gold - PyramidSeeds 1x Sterling Haze - Sativa Seeds 1x Purple OG #18 - Reserva Privada 1x White Widow - Dinafem W skrócie: Roślinki wyszły z ziemi 02.06 07.06: 17.06: 21.06: 28.06: Dostały dwa razy rootjuice, najpierw 4ml/l potem 5ml/l po ~300ml na łepka oraz staram się codziennie na 'noc' obficie spryskiwać wszystkie. Niestety jedna z Sterling Haze nie wykazała żadnej chęci do współpracy i została zamieniona na Purple OG która wyszła z ziemi 16.06 i w dniu dzisiejszym wygląda już lepiej niż jej poprzedniczka. W tym tygodniu zainstaluję filtr i Boost Buddy CO2 , dzisiaj dostaną czystą wodę i następne podlanie już z Bloomem, oczywiście oprócz Purple OG. Z góry przepraszam za brak rzetelności w GL ale mam dość mało czasu ostatnio, będę się starał dodawać upa co niedzielę, po zdjęcia poszczególnych panienek zapraszam do galerii: http://trawka.org/gallery/album/1267-1212-project/?view_style=large '> http://trawka.org/gallery/album/1267-1212-project/?view_style=large Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adi83 Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Dobrze idziesz moim zdaniem nie ma się do czego przyczepić ciekawe sidsy pozdro i z fartem Link to comment Share on other sites More sharing options...