Skocz do zawartości
thc-thc

grower

|400W|HPS|90x90|12/12| PROJECT


Wader

Recommended Posts

Yo yo bracia i siostry, chciałbym się podzielić wrażeniami z mojego nowego projektu.

Jako że jestem raczej zielony w indoor, z radością przyjmę każdą opinię, uwagę i sugestię.

Temperatura 25-29℃/18-20℃

Wilgoć: 45-60%

Namiot: 90x90x180

Oświetlenie: 400w hps SOLDIGITAL

Wentylacja: RVK 125A1 225m3/hr + Variispeed + rhino hobby filter + 2x 15w 6" clip fan

Donice: 9x 6.7l +CANNA TerraPROplus + Keramzyt

Nawozy: BioBizz RootJuice + PlantMagicPlus Organic Bloom 3-5-4

SEEDS:

2x G Bomb - Big Buddha Seeds

3x Blue Cheese - Big Buddha Seeds

1x Amnesia Gold - PyramidSeeds

1x Sterling Haze - Sativa Seeds

1x Purple OG #18 - Reserva Privada

1x White Widow - Dinafem

W skrócie:

Roślinki wyszły z ziemi 02.06 

07.06: post-42865-1434985665,3031_thumb.jpg

17.06: gallery_42865_1267_53233.jpg

21.06: gallery_42865_1267_19308.jpg

28.06: gallery_42865_1267_624787.jpg

Dostały dwa razy rootjuice, najpierw 4ml/l potem 5ml/l po ~300ml na łepka oraz staram się codziennie na 'noc' obficie spryskiwać wszystkie.

Niestety jedna z Sterling Haze nie wykazała żadnej chęci do współpracy i została zamieniona na Purple OG która wyszła z ziemi 16.06 i w dniu dzisiejszym wygląda już lepiej niż jej poprzedniczka.

W tym tygodniu zainstaluję filtr i Boost Buddy CO2 , dzisiaj dostaną czystą wodę i następne podlanie już z Bloomem, oczywiście oprócz Purple OG.

Z góry przepraszam za brak rzetelności w GL ale mam dość mało czasu ostatnio, będę się starał dodawać upa co niedzielę, po zdjęcia poszczególnych panienek zapraszam do galerii: http://trawka.org/gallery/album/1267-1212-project/?view_style=large '> http://trawka.org/gallery/album/1267-1212-project/?view_style=large

Odnośnik do komentarza
Share on other sites