Skocz do zawartości
nasiona marihuany

seedbay

Recommended Posts

Opublikowano

Witam forumowiczów. Jako, że jestem nowy na forum proszę o wyrozumiałość. Jestem początkującym w uprawie, bo w tamtym roku nie wyszło czasowo.

1. Jaką odmianę automatyczną kupić? Myślałem o ak472 z thc thc.

2. Jaka ziemia do tej konkretnej odmiany którą mi polecicie będzie dobra? Ta z biedronki 20l będzie dobra? Patrzyłem na ph i niby dobre.

3. Czy jak wykopię dół, obetnę górę od worka z ziemią wsadzę do ziemi, będzie dobrze? Bo słyszałem, że gdzieś jeszcze jakieś dziurki się robi.

4. Kiedy kiełkować tą konkretną odmianę i za jaki czas przesadzić ją na spota?

5. Jakie nawozy do tej odmiany, oraz jak, kiedy i w jakiej ilości je aplikować?

6. Co jaki czas podlewać planta?

7. No i kiedy zacząć kiełkować, aby na wakacje palenie było?

Z góry dzięki za odpowiedzi. :indiana:  :indiana:  :indiana:

Opublikowano

1. To od ciebie zależy
3. Tak, dziury tylko na dole żeby woda nie stała w worku
4. Początek maja już można out zaczynać
5. Pełno jest nawozów więc to już zależy od ciebie
7. W maju jak wystartujesz to może w sierpniu coś z automatów zbierzesz ;)

Opublikowano

1. Dobra fajna odmiana moze byc :D

2. Moze byc ale cudow sie nie spodziewaj lepiej kup jakas lepsza w ogrodniczym .

3. Jak masz opcje zrobic bez workow to zrob bez bo bedziesz musial sporo podlewac ciezko bedzie zrobic flusha ( płukanie korzeni ktore poprawi smak suszu. Otwory trzeba porobic bo naddatek wody bedzie gromadzil sie na dni i korzenie beda gnić.

4. Najlepiej kielkowac automaty od maja do polowy czerwca gdy dzien jest najdluzszy i rosliny moga dac z siebie sto pro . Wiec wykielkuj ją w pierwszym tygodniu maja i potrzymaj na parapecie przez okolo 5 dni i na outa .

5. Podstawowe nawozy to biohumus i gnojowka z pokrzywna weg i burza kwiatow na flo .

6. Jak bedzie mial sucho i w zaleznosci od pogody .

:D

Opublikowano