Jump to content
thc-thc.com
ganjafarmer.com.pl
sklep z nasionami marihuany
grower.com.pl www.growbox.pl seedstockers.com

kwitnienie pelnosezonowek pod pl niebem 2014


rosa118

Recommended Posts

  • Replies 27
  • Created
  • Last Reply

Przejrzyj growlogi outdoor, niektórym kwitną innym jeszcze nie :) Zależy od odmiany, położenia geograficznego i ile już mają :) 

 

Temat fajny, niestety jeszcze nie mam czym się pochwalić z outdoora ale już wkrótce  B)

 

Wypisujcie growerzy  :trawka:

Link to comment
Share on other sites

przegladam na bierzaco :) u mnie northern light blue i holands hope sa w tym samym stadium okreslily sie w polowie lipca jakos i do teraz niezmienilo sie zawiele jedynie szczyty sie troszke skrecaja jakby do kwitnienia:)wysadzane poczatek maja,maja po ok 1.4m wysokosci.niech sie spiesza zeby doszly bo nie idzie sie doczekac;0

Link to comment
Share on other sites

Mi nie kwitną tylko Marocki i inne indyjki, ale to kwestia do 2 tyg. jak zaczną , są za mało rozkrzaczone.

 

Reszta mix - hh , virus out itd. Kwitnie , najwcześniej sativy zakwitły , zbudowały już porządną bazę do dobrych budsów.

 

Ruszyły do fazy kwitnienia po stymulatorze kwitnienia TOP MAX od BioBizz'a.

 

Nawet Finola zaczeła dosyć późno kwitnąć , a niby auto.

Link to comment
Share on other sites

siemanko :)wlasnie wrocilem ze spota po 8 dniach nieeobecnosci na nim ,nie zawiele sie zmienilo:\ rosliny od 7 maja na dworze ,mamy 18 sierpien i nic:\ pare wloskow ktore bylo to zbrazowialy kilka nowych a tak ogolnie nic pozatym troszke jakby sie rozkrzaczyly,zgestnialy a zarazem wyciagnely szczyciki sa takie powyginane ladnie ale wloskow nic:(pare sztuk|)na glownych szczytach. dziwne bo to 2 rozne odmiany i obydwie zachowuja sie bardzo podobnie i dodam pokazaly plec juz dawno temu mozliwe ze tak powoli sie zbieraja???juz mnie to denerwuje wrecz:)jak tak dalej pojdzie to nie zdaza dojsc:\mozna cos zastosowac zeby im pomoc?jakis przyspieszacz?dostaja tylko super vita.a jak tam u innych,pelnosezonowek kwitna wam???prosze piszcie jak u was

uszczelka mowisz ze tobie indyjki tez nie kwitna.w sumie moje to tez 100 % indyjki i tak samo stoja

 

Link to comment
Share on other sites

uszczelka mowisz ze tobie indyjki tez nie kwitna.w sumie moje to tez 100 % indyjki i tak samo stoja
 

Czym nawozisz  >?

 

Super Vit to dobry stymulator ale jeśli masz mało potasu czy fosforu to roślina nie wie że dostaje papu na kwitnienie , kwestia też tego że twoje planty i moje planty muszę osiągnąc gotowośc hormonalną ;) Mi po podlaniu TOP MAX od BioBizz'a zaczeły rośliny wiazac kwiaty ale to są planty , które były najbardziej rozkrzaczone.

 

Nie panikuj jeszcze ze dwa tygodnie i już będą kwitnąc , skoro to indyjki to szybko dojdą ;) 

 

Moje sativy zaczeły jako pierwsze , a mogą skończyc jako ostatnie ....

 

I jak ma ci plant kwitnąc jak ledwo co ma rozwinięte między węźla po całej roślinie.

 

Peace

Link to comment
Share on other sites

 ja dawalem w glebe tylko dolomit i burze kwiatow od substrala i potem zaczalem super vitem podlewac do tej pory niczym innym nie karmie ich i nie widze niedoborow stare wiatraki schna tylko. u mnie zauwazylem wlasnie ze zaczely sie jakby zageszczac mniejszych listkow poroslo troszke i szczyty sa troszke wyciagniete i powyginane :)ogolnie moje sa dosc mocno rozkrzaczone i maja po 1.6 do 1,7 m .mialem dzis dac foto lecz warunki mi nie pozwolily rolnicy sie krecili wiec odpuscilem.mam nadz ze zaczna jak najszybciej bo niewiadomo jaka jesien bedzie a nie chcialbym stracic takich smakolykow hehe

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

grower.com.pl



thc-thc.com

seedstockers.com

growbox.pl

babciaganja.pl


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+