Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Growbox - Pomoc i sugestie


Rozkminator

Recommended Posts

Witam,
Jestem dopiero początkującym "farmerem", chciałem zabrać do tematu starannie, tak aby wszystko było schludne i jakoś wyglądało.
 

Wymiary

Wysokość: 73cm*
Szerokość: 61cm*
Długość: 90 lub 100cm
*Problem polega na tym, że growbox byłby skośny, jak na rysunku poniżej
11lha3q.png

Środek miałby wyglądać mniej-więcej tak
10opf6d.png

Rząd doniczek pod ścianą prostokątną to automaty.
Rząd doniczek pod ścianą skośną to również automaty z tym że trenowane, dlatego może tam dałbym tylko dwie donice.
 

Wentylacja

Dwa wiatraczki komputerowe wlot
Dwa wiatraczki komputerowe wylot
 

Nawóz

Tutaj potrzebuję waszej pomocy, o którą bardzo proszę



Oświetlenie

Tutaj potrzebuję waszej pomocy, o którą bardzo proszę



Nasiona

Auto AK47
DieselRyder GGS
Auto White Russian

Bardzo was proszę o pomoc w weryfikacji planu i sugestie dotyczące oświetlenia.

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Ja bym dał jeden rząd, zamiast dwóch, za to lepiej doświetlonych i trenowanych roślin.
Na taką powierzchnię obawiam się że wiatraczki komputerowe będą za słabe, na górę dobrze by było wsadzić łazienkowy wentylator.
Co do oświetlenia to myślę że z 250 wat to minimum.
Nawozy ja polecam Hesi.
Pomyśl też nad filtrem, chyba że nie groźny Ci zapach

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Myślałem też żeby na przód dać DieselRyder GGS lub White Master (zrezygnować z 4 doniczek na przodzie i zostawić 2).

Łazienkowy wentylator to trochę lipa bo o ile się nie mylę generuje większy hałas.(najwyżej dam więcej z komputera)
Filtry jakieś ogarne

w każdym razie dzięki za sugestie

do hps'a 250W potrzebny jest zasilacz Zasilacz GIB 250W, czy można to jakoś ogarnąć bez?

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Jeżeli będziesz chciał wstawić filtr to musi być wiatrak co go uciągnie, z komputerowymi nie dasz rady.